Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dat klopt. Deze is te zien in dit filmpje; http://www.petrolhead.nl/2008/06/vid...aul_ricard.php

Foto's:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
      wat heeft hij mispeuterd misschien?
      Failliet..

Comment

de F40 en een Enzo, en de rest mag je houden
        Wat gaat zo'n Enzo trouwens 2de hands, een half miljoen of zo? Daar heb je uw twee scuds al voor.
        Je mag je heel gelukkig prijzen als je een Enzo zou vinden onder het miljoen euro. De marktwaarde schommelt tussen de 800 000- 1 200 000 euro. Heel wat meer scuderia'tjes dus..
        Ondanks het minder mooie uiterlijk van de F50 is dit nog de beste allrouder van de 3.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL love Bekijk Berichten
          Ondanks het minder mooie uiterlijk van de F50 is dit nog de beste allrouder van de 3.
          HOezo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
            vraagje
            Kroymans eigen collectie Ferrari's is aangeslagen,
            zit daar geen 250GTO bij?????????
            Inderdaad. En deze werd nog serieus gebruikt op circuit.
            De waarde kan hem blijkbaar niet veel schelen want die kerel gaat altijd voluit.

Comment

• de enige wagen die mee in de groep zat dat failliet is, was de Enzo, die zelfs nooit geregistreerd is geweest dus nooit op platen heeft gestaan. als deze gebruikt werd dan reed ie rond met garage platen.
              Ook zijn F1 was ingeschreven via de groep, maar deze was toch al lang "teruggeven" na zijn incidentje op Laguna Seca in 2004
              AL de andere Ferrari's van hem zijn van hem prive & niet mee in de groep meen ingeschreven, dus is niets van aangeslagen.
              volgende week is zelfs een van zijn wagenq te bezichten op Concorso d'Eleganza Villa d'Este in Como

Comment

• Dirk, weet je toevallig welke wagen hij meeneemt? Neemt aub een schandalig grote shitload aan foto's (van alles, niet enkel van Kroymans' wagen) Ik was van plan om ook te gaan, maar gezien de gigantische hoop werk en de stilaan toch naderende examens kan ik't mij niet permitteren om nu een weekend niks te doen.

Alvast bedankt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                  Failliet..
                  Moet dat niet tussen aanhalingstekens. Zo van die kerels gaan zelden compleet failliet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
                    Ook zijn F1 was ingeschreven via de groep, maar deze was toch al lang "teruggeven" na zijn incidentje op Laguna Seca in 2004
                    Wat was er misschien gebeurd toen?

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                    2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                    2012-...
                    '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                      Wat was er misschien gebeurd toen?

Echt bizar hoe dat ding is gebroken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                        Dirk, weet je toevallig welke wagen hij meeneemt? Neemt aub een schandalig grote shitload aan foto's (van alles, niet enkel van Kroymans' wagen) Ik was van plan om ook te gaan, maar gezien de gigantische hoop werk en de stilaan toch naderende examens kan ik't mij niet permitteren om nu een weekend niks te doen.

Alvast bedankt!
                        ja hoor
                        eentje met TOP belgische geschiedenis

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten

Echt bizar hoe dat ding is gebroken
                          Was naar het schijnt slecht gerepareerd door ferrari na een crash omdat de gemiddelde verzamelaar er toch niet mee rijdt. Ferrari heeft zijn excuses nog aangeboden of zoiets, of een of andere regeling getroffen toch.

Comment

• al een geluk dat ze hem geen nieuwe benen moesten geven
                            italianen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
                              ja hoor
                              eentje met TOP belgische geschiedenis
                              om eigelijk wat duidelijker te zijn
                              is 0359GT
                              een 250 GT Europa Vignale die gebouwd is geweest voor prinses Lilliane de Rethy

Comment

al een geluk dat ze hem geen nieuwe benen moesten geven
                                italianen
                                Dan hadden ze hem Kruypmans moeten noemen

Comment

• Juist dit filmpje terug gevonden, ongelooflijk hoe snel en goed hij rijdt (vind ik toch).

Ik zou al bij de 2de bocht in het decor zijn gevlogen.

+ YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten

+ YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                    Stond bij amg lovers, maar ik vond het te mooi om niet ff hier te zetten, volgens mij heeft hij hier nog niet gestaan.

Comment

• Ik had het hier al eens gepost, maar maakt niet uit... Blijft een zalig filmpje

Comment

• CS sound>>>>>>>>>>>>>>Scud Sound

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
                                          CS sound>>>>>>>>>>>>>>Scud Sound
                                          Waarom is je nickname dan F430 ???

Comment

Working...
                                          X