Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
de F40 en een Enzo, en de rest mag je houden
Wat gaat zo'n Enzo trouwens 2de hands, een half miljoen of zo? Daar heb je uw twee scuds al voor.
Je mag je heel gelukkig prijzen als je een Enzo zou vinden onder het miljoen euro. De marktwaarde schommelt tussen de 800 000- 1 200 000 euro. Heel wat meer scuderia'tjes dus..
Ondanks het minder mooie uiterlijk van de F50 is dit nog de beste allrouder van de 3.
de enige wagen die mee in de groep zat dat failliet is, was de Enzo, die zelfs nooit geregistreerd is geweest dus nooit op platen heeft gestaan. als deze gebruikt werd dan reed ie rond met garage platen.
Ook zijn F1 was ingeschreven via de groep, maar deze was toch al lang "teruggeven" na zijn incidentje op Laguna Seca in 2004
AL de andere Ferrari's van hem zijn van hem prive & niet mee in de groep meen ingeschreven, dus is niets van aangeslagen.
volgende week is zelfs een van zijn wagenq te bezichten op Concorso d'Eleganza Villa d'Este in Como
Dirk, weet je toevallig welke wagen hij meeneemt? Neemt aub een schandalig grote shitload aan foto's (van alles, niet enkel van Kroymans' wagen) Ik was van plan om ook te gaan, maar gezien de gigantische hoop werk en de stilaan toch naderende examens kan ik't mij niet permitteren om nu een weekend niks te doen.
Dirk, weet je toevallig welke wagen hij meeneemt? Neemt aub een schandalig grote shitload aan foto's (van alles, niet enkel van Kroymans' wagen) Ik was van plan om ook te gaan, maar gezien de gigantische hoop werk en de stilaan toch naderende examens kan ik't mij niet permitteren om nu een weekend niks te doen.
Was naar het schijnt slecht gerepareerd door ferrari na een crash omdat de gemiddelde verzamelaar er toch niet mee rijdt. Ferrari heeft zijn excuses nog aangeboden of zoiets, of een of andere regeling getroffen toch.
Comment