Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FERRARI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk BerichtenWaarom is je nickname dan F430 ???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenKomt uwe Fiat al terug buiten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichtenom eigelijk wat duidelijker te zijn
is 0359GT
een 250 GT Europa Vignale die gebouwd is geweest voor prinses Lilliane de Rethy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenJuist dit filmpje terug gevonden, ongelooflijk hoe snel en goed hij rijdt (vind ik toch).
Ik zou al bij de 2de bocht in het decor zijn gevlogen.
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenDa's dus een beetje hetzelfde verhaal als de Aston Martin DB2/4 Vignale (chassisnummer LML/802), besteld door wijlen Koning Boudewijn?
het belgische koningshuis heeft natuurlijk in de tijd meerdere Ferrari's besteld (342 America s/n 0234AL voor Leopold II & 330 GTC Speciale s/n 9653GT voor Liliane de Rethy bv) & andere merken ook
die Aston ligt ondertussen nog steeds uit elkaar, die gaan ze alleen maar verder restaureren als er een koper eindelijk eens gevonden wordt, best wel spijtig want is geen slecht uitziende Vignale maar roept NIET Aston
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichtende enige wagen die mee in de groep zat dat failliet is, was de Enzo, die zelfs nooit geregistreerd is geweest dus nooit op platen heeft gestaan. als deze gebruikt werd dan reed ie rond met garage platen.
Ook zijn F1 was ingeschreven via de groep, maar deze was toch al lang "teruggeven" na zijn incidentje op Laguna Seca in 2004
AL de andere Ferrari's van hem zijn van hem prive & niet mee in de groep meen ingeschreven, dus is niets van aangeslagen.
volgende week is zelfs een van zijn wagenq te bezichten op Concorso d'Eleganza Villa d'Este in Como
die wss door zijn managers opgefokt is tot dat ongebreideld vergroten van zijn bedrijven,
echt al 't beste met zijn auto's
Comment
-
Ik denk persoonlijk dat iemand die een wagen van dat kaliber kan betalen, niet zo redeneert van 'ik plak een M-badge op mijn 3coupé, dan is dat een M3!' Het kan zijn dat hij regelmatig met z'n wagen op circuit gaat, en dat die spoiler wel degelijk zijn nut heeft. En nu hoor ik het argument van 'dan had hij toch een FXX gekocht!' komen, maar misschien wou hij net geen compromis sluiten en wou hij een wagen voor zowel circuit als voor de baan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk BerichtenHoe zit het eigenlijk met de betrouwbaarheid van een 360? Zijn de kosten vgl met een porsche 997 turbo stukken hoger ed....?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk BerichtenIs hier al is gepaseerd denk ik, is fake
ps: dit is een echte FXX, de andere lijkt me een Enzo met die spoiler erop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk BerichtenIs hier al is gepaseerd denk ik, is fake
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenIk denk persoonlijk dat iemand die een wagen van dat kaliber kan betalen, niet zo redeneert van 'ik plak een M-badge op mijn 3coupé, dan is dat een M3!' Het kan zijn dat hij regelmatig met z'n wagen op circuit gaat, en dat die spoiler wel degelijk zijn nut heeft. En nu hoor ik het argument van 'dan had hij toch een FXX gekocht!' komen, maar misschien wou hij net geen compromis sluiten en wou hij een wagen voor zowel circuit als voor de baan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenBedoel je nu "fake Enzo" of "fake FXX"? Want ik denk dat iedereen wel weet dat dat een fake FXX is.
En die grote "FXX" sticker op de voorbumper heeft hij er voor de fun aangehangen?
Comment
Comment