Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
    Waarom is je nickname dan F430 ???
    Komt uwe Fiat al terug buiten?

Comment

• Ik heb liever een scud dan een CS, denk ik.

Is gewoon nieuwer, ik vind hem mooier etc.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
        Waarom is je nickname dan F430 ???
        Ik zou ook liever een Scud hebben maar een CS klinkt (imo) beter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
          Komt uwe Fiat al terug buiten?
          In mei leg ik mijn ei !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
            om eigelijk wat duidelijker te zijn
            is 0359GT
            een 250 GT Europa Vignale die gebouwd is geweest voor prinses Lilliane de Rethy
            Da's dus een beetje hetzelfde verhaal als de Aston Martin DB2/4 Vignale (chassisnummer LML/802), besteld door wijlen Koning Boudewijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
              Juist dit filmpje terug gevonden, ongelooflijk hoe snel en goed hij rijdt (vind ik toch).

Ik zou al bij de 2de bocht in het decor zijn gevlogen.

+ YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
              Mooi filmpje, leuk om te zien dat dit soort auto's toch ook gebruikt wordt waarvoor ze gemaakt zijn ipv ermee te paraderen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                Da's dus een beetje hetzelfde verhaal als de Aston Martin DB2/4 Vignale (chassisnummer LML/802), besteld door wijlen Koning Boudewijn?
                ongeveer ja,
                het belgische koningshuis heeft natuurlijk in de tijd meerdere Ferrari's besteld (342 America s/n 0234AL voor Leopold II & 330 GTC Speciale s/n 9653GT voor Liliane de Rethy bv) & andere merken ook

die Aston ligt ondertussen nog steeds uit elkaar, die gaan ze alleen maar verder restaureren als er een koper eindelijk eens gevonden wordt, best wel spijtig want is geen slecht uitziende Vignale maar roept NIET Aston

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
                  de enige wagen die mee in de groep zat dat failliet is, was de Enzo, die zelfs nooit geregistreerd is geweest dus nooit op platen heeft gestaan. als deze gebruikt werd dan reed ie rond met garage platen.
                  Ook zijn F1 was ingeschreven via de groep, maar deze was toch al lang "teruggeven" na zijn incidentje op Laguna Seca in 2004
                  AL de andere Ferrari's van hem zijn van hem prive & niet mee in de groep meen ingeschreven, dus is niets van aangeslagen.
                  volgende week is zelfs een van zijn wagenq te bezichten op Concorso d'Eleganza Villa d'Este in Como
                  oef, 'k gun die man,
                  die wss door zijn managers opgefokt is tot dat ongebreideld vergroten van zijn bedrijven,
                  echt al 't beste met zijn auto's

Comment

• Wannabe of is dit soms een optie?

Comment

• Fak

Comment

• Gezien de enzo niet meer geproduceerd werd toen de fxx uit kwam is dit geen optie. Volgens mij heeft een enzo niet echt opties.

Comment

• Die spoiler is super lelijk

Comment

• Is hier al is gepaseerd denk ik, is fake

Comment

• Tjoening op een Enzo.

Tsss, de wereld is om zeep...

Comment

• Ik denk persoonlijk dat iemand die een wagen van dat kaliber kan betalen, niet zo redeneert van 'ik plak een M-badge op mijn 3coupé, dan is dat een M3!' Het kan zijn dat hij regelmatig met z'n wagen op circuit gaat, en dat die spoiler wel degelijk zijn nut heeft. En nu hoor ik het argument van 'dan had hij toch een FXX gekocht!' komen, maar misschien wou hij net geen compromis sluiten en wou hij een wagen voor zowel circuit als voor de baan...

Comment

• Hoe zit het eigenlijk met de betrouwbaarheid van een 360? Zijn de kosten vgl met een porsche 997 turbo stukken hoger ed....?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                                    Hoe zit het eigenlijk met de betrouwbaarheid van een 360? Zijn de kosten vgl met een porsche 997 turbo stukken hoger ed....?
                                    JA...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
                                      Is hier al is gepaseerd denk ik, is fake
                                      Als dat een fake is, is het wel een verdomd goede, dat is zeker geen omgebouwd fiatje

ps: dit is een echte FXX, de andere lijkt me een Enzo met die spoiler erop

Last edited by ; 24/04/2009, 22:23.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
                                        Is hier al is gepaseerd denk ik, is fake
                                        Bedoel je nu "fake Enzo" of "fake FXX"? Want ik denk dat iedereen wel weet dat dat een fake FXX is.

Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                                        Ik denk persoonlijk dat iemand die een wagen van dat kaliber kan betalen, niet zo redeneert van 'ik plak een M-badge op mijn 3coupé, dan is dat een M3!' Het kan zijn dat hij regelmatig met z'n wagen op circuit gaat, en dat die spoiler wel degelijk zijn nut heeft. En nu hoor ik het argument van 'dan had hij toch een FXX gekocht!' komen, maar misschien wou hij net geen compromis sluiten en wou hij een wagen voor zowel circuit als voor de baan...
                                        En die grote "FXX" sticker op de voorbumper heeft hij er voor de fun aangehangen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                          Bedoel je nu "fake Enzo" of "fake FXX"? Want ik denk dat iedereen wel weet dat dat een fake FXX is.

En die grote "FXX" sticker op de voorbumper heeft hij er voor de fun aangehangen?

Misschien houdt hij zich bezig met het rijden met een FXX, en vindt hij dat de spoiler zo een enorm voordeel biedt dat hij het ook op z'n daily Enzo hangt. Daarnaast wil hij ook nog tonen aan de buitenwereld dat hij met een FXX rijdt op circuit... Patsers he

Comment

Working...
                                          X