Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
no way dat een F430 luider/mooier klinkt. Een 360 heeft een veel scherper, hoogtoeriger geluid dan de 430. Die klinkt meer rauwer, zwaarder (maar zeker niet slecht).
Persoonlijk vind ik de sound van een 360 mooier dan dat van de 430.
no way dat een F430 luider/mooier klinkt. Een 360 heeft een veel scherper, hoogtoeriger geluid dan de 430. Die klinkt meer rauwer, zwaarder (maar zeker niet slecht).
Persoonlijk vind ik de sound van een 360 mooier dan dat van de 430.
Dat je het mooier vind kan ik wel begrijpen. Maar het geluid van een 360 is heel zeker niet luider dan dat van een 430.
At low revs the note is deeper and more engaging than the 360's, starting as a smooth, fruity chug. Just before 4000rpm the note softens and fades and then resumes at 4500rpm when there's a distinct kick and ramping up of the torque. From here the engine really starts to pile on the pace, its bark becoming ever-more manic until at 7000rpm there's another kick and the V8 wails gloriously to the redline. To hear and feel this engine work its way from tickover to the limiter in fourth gear is a thrill I doubt you'd ever tire of.
This video was made by a friend and colleague of mine. Thanks Marco! What you see is a Ferrari 360 Challenge Stradale leaving at the Viva Itallia festival th...
Wat belangrijk is direct boter bij de vis CASH geld direct in de hand en ik zorg dat de auto direct weg is bij u ook! U belt of stuurt een email en ten laatste die avond ben ik bij u!
Ik denk dat de kans groot is dat uw auto dezelfde avond daadwerkelijk weg is, maar dan zonder te betalen...
Comment