Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• de 4de van de run van 5 575 GTZ is ook al af dus, ben hem vandaag tegengekomen
    ook nog effe alleen geplaatst zodak nog iets van deftige shots had
    deze is donkergrijs met bordeaux interieur

Comment

• éh voila

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
        éh voila

Vet! Waar ben je die tegengekome?

Comment

• waarschijnlijk al een paar keer voorbijgekomen maar toch

het is een beetje als McDonalds , I'm lovin it

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk Berichten
            Vet! Waar ben je die tegengekome?
            Laguna Seca

Comment

• Gestolen Ferrari van 320.000 euro gevonden in Heerlen

DUSSELDORF - Een oldtimer Ferrari F40 die anderhalve week geleden op een tentoonstelling in het Duitse Jüchen werd gestolen, is in het zuid-Nederlandse Heerlen teruggevonden. De klassieke wagen ter waarde van 320.000 euro dook op in een garagebox in de stad. De politie heeft de 42-jarige huurster van die garagebox aangehouden. Na verhoor is zij vrijgelaten, zei een woordvoerder van de politie Limburg dinsdag.
              In totaal namen de dieven drie oldtimers van de tentoonstelling "Classic Days" en twee wagens van bezoekers mee. De totale waarde van de vijf gestolen auto’s (de Ferrari, drie Mercedessen en een Porsche) wordt geschat op ongeveer 600.000 euro.

Volgens de Duitse justitie schakelde een vrouw uit Heerlen op 4 augustus de politie in, nadat ze had gezien hoe een opvallende rode Ferrari een garagebox bij haar in de straat in werd gereden. Vrijdag trof de politie daar inderdaad de gestolen wagen aan. Ook vond zij in de garage een in april in België gestolen Harley Davidson motor.

De Duitse justitie gaat er van uit dat ook de overige vier gestolen wagens in Nederland zijn, vermoedelijk in de omgeving van Heerlen. Meerdere getuigen hebben de auto’s bij de Nederlandse grens gezien.

Hoe de dieven de luxewagens hebben gestolen is onduidelijk. 'Het starten van de Ferrari had wel gehoord moeten worden, maar niemand heeft iets gemerkt. Misschien zijn ze dus met een vrachtwagen weggehaald', aldus een woordvoerder van het Duitse gerecht.

bron: destandaard.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tiso Bekijk Berichten
                Gestolen Ferrari van 320.000 euro gevonden in Heerlen

DUSSELDORF - Een oldtimer Ferrari F40 die anderhalve week geleden op een tentoonstelling in het Duitse Jüchen werd gestolen, is in het zuid-Nederlandse Heerlen teruggevonden. De klassieke wagen ter waarde van 320.000 euro dook op in een garagebox in de stad. De politie heeft de 42-jarige huurster van die garagebox aangehouden. Na verhoor is zij vrijgelaten, zei een woordvoerder van de politie Limburg dinsdag.
                In totaal namen de dieven drie oldtimers van de tentoonstelling "Classic Days" en twee wagens van bezoekers mee. De totale waarde van de vijf gestolen auto’s (de Ferrari, drie Mercedessen en een Porsche) wordt geschat op ongeveer 600.000 euro.

Volgens de Duitse justitie schakelde een vrouw uit Heerlen op 4 augustus de politie in, nadat ze had gezien hoe een opvallende rode Ferrari een garagebox bij haar in de straat in werd gereden. Vrijdag trof de politie daar inderdaad de gestolen wagen aan. Ook vond zij in de garage een in april in België gestolen Harley Davidson motor.

De Duitse justitie gaat er van uit dat ook de overige vier gestolen wagens in Nederland zijn, vermoedelijk in de omgeving van Heerlen. Meerdere getuigen hebben de auto’s bij de Nederlandse grens gezien.

Hoe de dieven de luxewagens hebben gestolen is onduidelijk. 'Het starten van de Ferrari had wel gehoord moeten worden, maar niemand heeft iets gemerkt. Misschien zijn ze dus met een vrachtwagen weggehaald', aldus een woordvoerder van het Duitse gerecht.

bron: destandaard.be
                hoeveel keer ga ik hier nu nog zien staan dat een F40 een oldtimer is

wel goed dat ie teruggevonden is!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten
                  waarschijnlijk al een paar keer voorbijgekomen maar toch

het is een beetje als McDonalds , I'm lovin it
                  Heel mooi ja!

Comment

• Leuk dat de f40 terug thuis is .

nu hopelijk slaap ik beter

Comment

• Volgens Italiaspeed:
                      Ferrari 2008

430 GT California / Code-name F149 (launch at Detroit Motor Show)
                      Engines, platform & other info

4.3 V8 direct injection (450 bhp), new generation aluminium spaceframe, SDC, RWD. Transaxle & F1 Superfast sequential gearbox as standard, manual as option. From around €130,000.

Design

Pininfarina. Folding hardtop 2+2, front engine. Higher quality standards & torsional rigidity to the F430 due to new aluminium chassis. Set to rival Aston Martin V8 Vantage.

2+2 en "maar" € 130.000 voor een Ferrari???? Ik dacht dat er zo nix meer ging komen.
                      (Italiaspeed gelooft ook nog altijd in de nieuwe Dino .)
                      Last edited by ; 17/08/2007, 12:34.

Comment

Volgens Italiaspeed:
                        Ferrari 2008

430 GT California / Code-name F149 (launch at Detroit Motor Show)
                        Engines, platform & other info

4.3 V8 direct injection (450 bhp), new generation aluminium spaceframe, SDC, RWD. Transaxle & F1 Superfast sequential gearbox as standard, manual as option. From around €130,000.

Design

Pininfarina. Folding hardtop 2+2, front engine. Higher quality standards & torsional rigidity to the F430 due to new aluminium chassis. Set to rival Aston Martin V8 Vantage.

2+2 en "maar" € 130.000 voor een Ferrari???? Ik dacht dat er zo nix meer ging komen.
                        (Italiaspeed gelooft ook nog altijd in de nieuwe Dino .)

Dit bericht klopt volledig, behalve de prijs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
                          Excl. BTW?
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                            Excl. BTW?

Staat er niet bij.

Comment

Dus toch...

Beetje jammer dat Di Montezemolo in alle toonaarden ontkent, er NOOIT een 'goedkope' Ferrari komt, blabla.

Terwijl er wel heel erg veel dealers zijn die het anders zeggen en al pre-orders optekenen

Comment

Staat er niet bij.
                                Nope, maar prijzen van nieuwe wagens worden niet zelden meegedeeld zonder BTW, omdat die voor elk land anders is.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Daarnet op de autostrade een hele tijd met een zilverkleurig 550 samengereden. Elkaars bak wat bekijken en vooral genieten

zalig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                                    Dus toch...

Beetje jammer dat Di Montezemolo in alle toonaarden ontkent, er NOOIT een 'goedkope' Ferrari komt, blabla.

Terwijl er wel heel erg veel dealers zijn die het anders zeggen en al pre-orders optekenen

Een beslissing die perfect te begrijpen en verklaren is natuurlijk. Je merk naar onderen toe uitbreiden is voor een exclusieve constructeur als Ferrari nefast voor het merkimago en dus ook de waarde van haar wagens. In het begin zal zoiets wel cash in het laatje brengen, maar op langere termijn gezien lijkt me zoiets geen goede zet. Een Ferrarist wil ook niet op elke hoek van de straat zijn merk tegenkomen, om het wat overdreven te stellen. Draagt allemaal bij tot die onbetaalbare uitstraling van exclusiviteit, iets wat men moet kweken en koesteren.

Trouwens, zou de fabriek het wel aankunnen? Ik denk dat Ferrari haar kwaliteitsnormen wil handhaven en dat een nieuw "goedkoper" model die niet in het gedrang mag brengen. Dat nieuwe model zou bvb weer meer investeringen vragen om de productie te automatiseren, want ik kan me voorstellen dat men zo'n 'goedkope' niet voor het grootste deel met de hand gaat bouwen.

Of dat ze ook maar niet beginnen aan een SUV....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                                      Dus toch...

Vind ik dus ook erg

Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                                      Nope, maar prijzen van nieuwe wagens worden niet zelden meegedeeld zonder BTW, omdat die voor elk land anders is.
                                      Dat is idd waar ja, exl btw dus.

Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk Berichten
                                      Een beslissing die perfect te begrijpen en verklaren is natuurlijk. Je merk naar onderen toe uitbreiden is voor een exclusieve constructeur als Ferrari nefast voor het merkimago en dus ook de waarde van haar wagens. In het begin zal zoiets wel cash in het laatje brengen, maar op langere termijn gezien lijkt me zoiets geen goede zet. Een Ferrarist wil ook niet op elke hoek van de straat zijn merk tegenkomen, om het wat overdreven te stellen. Draagt allemaal bij tot die onbetaalbare uitstraling van exclusiviteit, iets wat men moet kweken en koesteren.

Trouwens, zou de fabriek het wel aankunnen? Ik denk dat Ferrari haar kwaliteitsnormen wil handhaven en dat een nieuw "goedkoper" model die niet in het gedrang mag brengen. Dat nieuwe model zou bvb weer meer investeringen vragen om de productie te automatiseren, want ik kan me voorstellen dat men zo'n 'goedkope' niet voor het grootste deel met de hand gaat bouwen.

Of dat ze ook maar niet beginnen aan een SUV....
                                      Ferrari kan de vraag nu al niet volgen... Op een 599 moet je 2 jaar wachten , hoe gaan ze dat "bolwerken". Ik ben er ook geen fan van dat er een goedkopere Ferrari komt, omdat zo de exlusieviteit verminderd. Enige voordeel is dat wij nu potentiële kopers kunnen zijn. Als dit waar is, dan misschien nog een Dino? Of zou deze gemaakt worden ipv een nieuwe Dino?

Comment

ik ken iemand die hier mss wel héél blij mee gaat zijn....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
                                          ik ken iemand die hier mss wel héél blij mee gaat zijn....
                                          Ik ook .

Comment

Working...
                                          X