Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
3 maand geleden ofzo is die ook al es uitgezonden geweest, staat hier nog op harde schijf van de tv, indrukwekkend! Ik zit al een week te twijfelen wanneer ik nog es zou kijken.
3 maand geleden ofzo is die ook al es uitgezonden geweest, staat hier nog op harde schijf van de tv, indrukwekkend! Ik zit al een week te twijfelen wanneer ik nog es zou kijken.
Ik heb hetzelfde gevoel, kheb et al meerdere malen bekeken.
Waarschijnlijk wel. In zijn gevangenis staat een wit huis in die stijl.
Zijn collectie heeft wel een serieus geurtje...
"gevangenis" Serieus geurtje? Je bedoelt dat hij illegale shit doet enzo? Nja daar zijn ze ook over begonnen op autogespot, maarja check deze site maar... Hij heeft gewoon veel bedrijven en veel geluk in de business .
"gevangenis" Serieus geurtje? Je bedoelt dat hij illegale shit doet enzo? Nja daar zijn ze ook over begonnen op autogespot, maarja check deze site maar... Hij heeft gewoon veel bedrijven en veel geluk in de business .
Was vandaag in Luxemburg bij klant van me ... viel bijna van mn stoel ... meneer reed met een Enzo Ferrari Vraag me af of hij hier al ergens in dit topic staat want veel zullen er daar wel niet van rondrijden in LXB vermoed ik. Volgende keer maar eens een ritje vragen denk ik, lukt wel ...
Was vandaag in Luxemburg bij klant van me ... viel bijna van mn stoel ... meneer reed met een Enzo Ferrari Vraag me af of hij hier al ergens in dit topic staat want veel zullen er daar wel niet van rondrijden in LXB vermoed ik. Volgende keer maar eens een ritje vragen denk ik, lukt wel ...
Is omdat dat een pagina is naar Enzo's die hij al gefotografeerd heeft/had.
De andere leken me allemaal van dezelfde ! was me alleen maar te doen om het chassisnummer zal de DIV weer eens raadplegen voor het chassisnummer (en wat er nog in die collectie zit)
straks vertrekken we met de fiat naar venetie...lekker 1300km cruisen !!en vooral naft verbranden . de vrouwen gaan met het vliegtuig...we zullen een zien wie er eerst gaat daar zijn ...ik ga wel niet sturen in oostenrijk..zeker weten
Comment