Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FERRARI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk BerichtenDoet me denken aan de TopGear aflevering waarin Clarckson met de Veyron het opneemt tg de rest in een vliegtuig.
BTW, die Fiat, was een F360 zeker? Of was het een F430? Ik weet het al niet goed meer.
Vergeet geen pics te nemen, Wannes! Sowieso: droomtripje!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenZo zijn er nog wel een handvol afleveringen
BTW, die Fiat, was een F360 zeker? Of was het een F430? Ik weet het al niet goed meer.
Vergeet geen pics te nemen, Wannes! Sowieso: droomtripje!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras Bekijk Berichten430 Spider.
Of mag ik niet zeggen van wie die juist is?
Edit:
Toch maar de nick weggelaten.Last edited by Beta; 08/09/2007, 15:34.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommy Bekijk BerichtenDeze morgen voorbij de nieuwe concessie van Monza gereden in Sint-Martens-Latem, de wagens stonden sedert gisteren al binnen waaronder een rode Enzo. Garage ziet er ongelooflijk prachtig uit ! Iemand een idee wanneer de openingsreceptie gepland is ?
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenzalig.
de meeste dromen zijn bedrog
Comment
-
daarjuist op de E40 een zwarte F430 (? ) gezien
Ik heb me direct aan de kant gezet, wat een sound , sjans dat het fille was en dat ik eventjes heb kunnen achterrijden .
Die zat constant gas te geven, gewoonweg zaaaaaaalig ( khad zelfs mijn radio uit gezet om ten volle te kunnen genieten )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenDie Enzo staat daar al een tijdje, toch? Tenzij het alweer een andere is. Enfin, een paar weken geleden heb ik daar ook nog een Enzo gezien. Daarvoor was het al een tijd geleden dat ik er passeerde, maar ook toen stond er een Enzo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NiSSan&iNFiNiTiGeweldige auto,die f430,
Ik vind hem de mooiste ferrari ooit.
Nu nog een vraagske:
Ik verzamel brochures,en ik ben volop opzoek naar de f430 brochure,
weet iemand waar ik die gratis kan vinden ?
Comment
Comment