Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
    straks vertrekken we met de fiat naar venetie...lekker 1300km cruisen !!en vooral naft verbranden . de vrouwen gaan met het vliegtuig...we zullen een zien wie er eerst gaat daar zijn ...ik ga wel niet sturen in oostenrijk..zeker weten
    Fuck, droomtripje!!!

Geniet ervan!

Comment

• Doet me denken aan de TopGear aflevering waarin Clarckson met de Veyron het opneemt tg de rest in een vliegtuig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
        Doet me denken aan de TopGear aflevering waarin Clarckson met de Veyron het opneemt tg de rest in een vliegtuig.
        Zo zijn er nog wel een handvol afleveringen

BTW, die Fiat, was een F360 zeker? Of was het een F430? Ik weet het al niet goed meer.

Vergeet geen pics te nemen, Wannes! Sowieso: droomtripje!
        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
          Zo zijn er nog wel een handvol afleveringen

BTW, die Fiat, was een F360 zeker? Of was het een F430? Ik weet het al niet goed meer.

Vergeet geen pics te nemen, Wannes! Sowieso: droomtripje!
          430 Spider.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras Bekijk Berichten
            430 Spider.
            Ah, dan is het dan die van het forum? Ik dacht dat het eentje was van een iemand die niet op het forum zit.

Of mag ik niet zeggen van wie die juist is?

Edit:
            Toch maar de nick weggelaten.
            Last edited by Beta; 08/09/2007, 15:34.
            120d Hatch Edition Sport

Comment

• + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
                + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gaat nog goed vooruit zo te zien. Gisteren avond nog een grijze F430 gezien en toen ik thuis kwam hoorde ik ineens weer een F430 geluid, deed men raam open en daar reed een rode F430 voorbij . Foto's van de grijze volgen nog.

Comment

• Comment

• Deze morgen voorbij de nieuwe concessie van Monza gereden in Sint-Martens-Latem, de wagens stonden sedert gisteren al binnen waaronder een rode Enzo. Garage ziet er ongelooflijk prachtig uit ! Iemand een idee wanneer de openingsreceptie gepland is ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommy Bekijk Berichten
                      Deze morgen voorbij de nieuwe concessie van Monza gereden in Sint-Martens-Latem, de wagens stonden sedert gisteren al binnen waaronder een rode Enzo. Garage ziet er ongelooflijk prachtig uit ! Iemand een idee wanneer de openingsreceptie gepland is ?
                      Die Enzo staat daar al een tijdje, toch? Tenzij het alweer een andere is. Enfin, een paar weken geleden heb ik daar ook nog een Enzo gezien. Daarvoor was het al een tijd geleden dat ik er passeerde, maar ook toen stond er een Enzo.
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ferrari Car Configurator

Comment

• Merci
                          1982 BMW E28 528i
                          2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Rangelove,

Comment

• zalig.
                              de meeste dromen zijn bedrog

Bijgevoegde Bestanden
                              Last edited by ; 19/09/2007, 17:26.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                                zalig.
                                de meeste dromen zijn bedrog
                                Die van u zijn lelijk

Comment

• daarjuist op de E40 een zwarte F430 (? ) gezien

Ik heb me direct aan de kant gezet, wat een sound , sjans dat het fille was en dat ik eventjes heb kunnen achterrijden .

Die zat constant gas te geven, gewoonweg zaaaaaaalig ( khad zelfs mijn radio uit gezet om ten volle te kunnen genieten )

Comment

• For me this please:

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                                        Die Enzo staat daar al een tijdje, toch? Tenzij het alweer een andere is. Enfin, een paar weken geleden heb ik daar ook nog een Enzo gezien. Daarvoor was het al een tijd geleden dat ik er passeerde, maar ook toen stond er een Enzo.
                                        De enzo stond idd al een tijdje in de oude showroom. De nieuwe is nog maar net open!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NiSSan&iNFiNiTi
                                          Geweldige auto,die f430,
                                          Ik vind hem de mooiste ferrari ooit.
                                          Nu nog een vraagske:
                                          Ik verzamel brochures,en ik ben volop opzoek naar de f430 brochure,
                                          weet iemand waar ik die gratis kan vinden ?
                                          Kleed uzelf chique aan en stap een Ferrari-dealer binnen.

Comment

Working...
                                          X