dit is wel ferrari lovers topic hé maat...daar is het toch de bedoeling dat er zoveel mogelijk gepost wordt? en als ik mag kiezen tussen prentjes en tekst ...ik wou eerst een map maken , maar ik ben een beetje een computeranalfabeet..en het wou niet echt goed komen...er was altijd wel iets teveel of te weinig , en ik had er gaan zin meer in...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FERRARI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtendit is wel ferrari lovers topic hé maat...daar is het toch de bedoeling dat er zoveel mogelijk gepost wordt? en als ik mag kiezen tussen prentjes en tekst ...ik wou eerst een map maken , maar ik ben een beetje een computeranalfabeet..en het wou niet echt goed komen...er was altijd wel iets teveel of te weinig , en ik had er gaan zin meer in...
Hier nog de F430 die ik gespot heb eergisteren in Zuid-Duitsland. Ik lag strijk
Heb em gemaild en ondertussen hebben we afgesproken om een pintje te gaan drinken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenAmai ik heb ff genoeg ferrari's gezien voor een paar maand ofzo
@ Wannes: sjieke pics posten die handel
Daar zitten rijke stinkers in den duitsland
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenEla makker, dat was voor te lachen bedoeld he!
Hier nog de F430 die ik gespot heb eergisteren in Zuid-Duitsland. Ik lag strijk
Heb em gemaild en ondertussen hebben we afgesproken om een pintje te gaan drinken
Dat is zekers zijn vat met naft op de achtergrond????
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenAmai ik heb ff genoeg ferrari's gezien voor een paar maand ofzo
Gewoon één rode zee!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras Bekijk BerichtenDeze namiddag effe 't gevoel gehad Ferrari-eigenaar te zijn.
ZALIGHEID²
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras Bekijk BerichtenDeze namiddag effe 't gevoel gehad Ferrari-eigenaar te zijn.
ZALIGHEID²
Comment
-
ZALIGHEID²
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenIk zou er ook wel meer over willen weten. Door met een Ferrari te rijden, heb je toch niet echt het gevoel een Ferrari-eigenaar te zijn?
Die kerel dacht écht dat 't de mijne was denk ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras Bekijk BerichtenTenzij je bij't parkeren en uitstappen aangesproken wordt, natuurlijk.
Die kerel dacht écht dat 't de mijne was denk ik
Nu, kom op: welke Ferrari heb je gereden?
Comment
Comment