Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
    Ok, het is zo een F430 (geen spider) met zo een witte band over de auto en itakvlag. stond een flinke tekst op de achterkant dus zal wel een scuderia zijn

Keramische remmen etc...

Dit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten

Dit?
      neen, ander velgen, zwart en witte band over auto, gele remzadels en keramic brakes

edit zegt: kan het geen challenge stradale zijn? of is ie nog niet uit?
      Last edited by ; 29/09/2007, 16:57.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
        Zo en niet anders.

Die matzwarte is LELIJK !

Comment

Is dat ne groene?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten

Dit NOG liever dan een zwarte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              Is dat ne groene?
              Antracietgrijze, zal je bedoelen.
              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                Zo en niet anders.

Die matzwarte is LELIJK !

Een Enzo hoort in het rood, vind ik. Meer dan gelijk welke andere actuele Ferrari.
                Dat zwart is niet mis, gesteld dat je een bad-ass-Ferrari wil, maar dan zou ik nog een stapje verder gaan, en ook de wielen zwart laten spuiten.
                Die zwarte doet me trouwens denken aan het prototype van de Enzo, toen men nog sprak van een F60, zo'n jaar of 7-8 geleden.
                120d Hatch Edition Sport

Comment

*jaloers*

is er een groot verschil met de 360 Spider? Daar heb ik een tijd geleden eens in meegereden en dat was behoorlijk
                  In coupeversie heb ik ze al kunnen vergelijken.

En waar de 360 stopt, gaat de 430 nog een stukje door.

Ook qua afwerking enzo is het een gigantisch verschil. F430 staat gewoon trappen hoger dan Modena.

Modena viel zo goed als niet mee te rijden comfortabel op lange(re) afstanden, F430 wel.

Comment

• wel , wat je zgt kan ik niet helemaal beamen....wij zijn met een 360 modena naar monaco gereden , en met een 360 spider terug afgekomen , en geen enkele keer minder comfort gekend dan toen we over 14 dagen naar venetie zijn geweest in de 430 spider...in tegendeel , de 360 spider geeft minder tocht vanbinnen vind ik...

voor de rest is d e430 inderdaad the next level

Comment

wel , wat je zgt kan ik niet helemaal beamen....wij zijn met een 360 modena naar monaco gereden , en met een 360 spider terug afgekomen , en geen enkele keer minder comfort gekend dan toen we over 14 dagen naar venetie zijn geweest in de 430 spider...in tegendeel , de 360 spider geeft minder tocht vanbinnen vind ik...

voor de rest is d e430 inderdaad the next level

Na 2u in een 360 ben ik meestal groggy, en was dus blij dat er een tankstop volgde.

Bij de F430 is dat gevoel minder bij mij.
                      Ofwel moet die sneller tanken, kan ook

Chasin' Mach 3 gaat ook relaxter in een F430 imho. Hoewel de koning op dat vlak nog steeds de Continental GT is

Comment

• Kheb alleen nog maar meegereden in een F 360 spider, kmoet zeggen dat was behoorlijk de moeite!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                          In coupeversie heb ik ze al kunnen vergelijken.

En waar de 360 stopt, gaat de 430 nog een stukje door.

Ook qua afwerking enzo is het een gigantisch verschil. F430 staat gewoon trappen hoger dan Modena.

Modena viel zo goed als niet mee te rijden comfortabel op lange(re) afstanden, F430 wel.
                          Ik zou de 360 ook niet onderschatten hoor. Ik vind dat de 360 van 0 tot 220 bv, niet moet onderdoen voor de 430, kwasie even snel.

Daarna, merk je wel duidelijk dat de 430 krachtiger is. Wat ook normaal is, een nieuwere is altijd sneller en beter, vrij logisch.

Kwa comfort kan ik het niet echt beoordelen. Ik heb nog geen 2000 km in de 430 doorgebracht om echt een idee te krijgen. De kort afstanden ermee, lieten een minder positief gevoel achter bij me, dan de 360. Op gebied van comfort welteverstaan.

De 360 Spider heb ik ook al van Monaco tot hier gereden (deels) en die auto is verbazend comfortabel! Goeie zit, plaats, geen windgeruis of geluiden én de horny sound stoort geen moment!

Dat vind ik bij de f430 tegenvallen. De spider heeft wat meer last van wind en windgeruis. Vooral dan het tussenraamje aan de kopsteunen. Maar dat kan zijn door de bouw en hij wat lager aan de dakkaders.

Kwa afwerking en performance is de F430 zeker beter, maar dat is ook vrij normaal. Niettemin zijn het alletwee supertoffe wagens... én ik zou niet weten welke te kiezen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                            neen, ander velgen, zwart en witte band over auto, gele remzadels en keramic brakes

edit zegt: kan het geen challenge stradale zijn? of is ie nog niet uit?
                            dit is de opvolger dan de 360 Challenge Stradale

Comment

Dat bestaat niet
                              o jawel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                                o jawel

Bedoel je dit? Dat is toch 'gewoon' een Challenge?

Comment

• Comment

• Luister...

Ride onboard with Derek Bell as he wrestles the Ferrari 333 SP up the damp and slippery hill at the Goodwood Festival of Speed.

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                    Bestelt
                                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten

Echt lelijke velgen, onder zo'n prachtige wagen!

Comment

Bedoel je dit? Dat is toch 'gewoon' een Challenge?
                                        nee hoor
                                        stradale wil gewoon zeggen straatversie... een gewone F430 dus

Comment

• Comment

Working...
                                          X