Oorspronkelijk geplaatst door wannes
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FERRARI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Die F430 Challenge versie, zijn die ergens (D, I, ...?) te homologeren voor de openbare weg, of niet? In België allicht niet, ha ja want volledige rolkooien mogen niet want dat is gevaaaaarlijk.
Zou wel gek zijn om met zo'n Challenge van thuis naar circuit te rijden, om daar 'n dagje te gaan spelen.
*denkt*
Anderzijds ... gasten die zo'n kar kunnen kopen, die zetten dat op 'n trailer, of zelfs IN een trailer, en hangen die achter de Cayenne turbo ofzo. Juste.
Never mind! Kan 'ie toegelaten worden voor weggebruik?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDie F430 Challenge versie, zijn die ergens (D, I, ...?) te homologeren voor de openbare weg, of niet? In België allicht niet, ha ja want volledige rolkooien mogen niet want dat is gevaaaaarlijk.
Zou wel gek zijn om met zo'n Challenge van thuis naar circuit te rijden, om daar 'n dagje te gaan spelen.
*denkt*
Anderzijds ... gasten die zo'n kar kunnen kopen, die zetten dat op 'n trailer, of zelfs IN een trailer, en hangen die achter de Cayenne turbo ofzo. Juste.
Lijkt me nogal onpraktisch nee?
Keihard, superluid, verbruik,...
F430 Scuderia niet genoeg?
edit: en die raceboite lijkt me ook niet bepaald geschikt voor daily use
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenjullie zullen die advertentie van die 575 met die griet op nog wel kennen??? welnu dienen aap heeft ook nog een corvette te koop...en nog steeds dezelfde griet
http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=51361836
@ Gilles:
Als ik zo rijk was dat ik met gemak kan investeren in een racekar, ik zou maken dat ik ergens in de buurt van een circuit kan stallen, denk ik. En direct een buitenverblijf bij kopen. Elke keer met zo'n machine naar ginder rijden, zou ik minder zien zitten. En met een SUV met een grote aanhangwagen, zou ik nog minder zien zitten. Ik zie mij al gassen op de linkerrijstrook met een SUV met zo'n ding aan een trekhaak. NOT.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
Lijkt me nogal onpraktisch nee?
Keihard, superluid, verbruik,...
F430 Scuderia niet genoeg?
edit: en die raceboite lijkt me ook niet bepaald geschikt voor daily use
Trouwens, hoe verhoudt zo'n Challenge zich tegenover 'n Scuderia?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDie F430 Challenge versie, zijn die ergens (D, I, ...?) te homologeren voor de openbare weg, of niet? In België allicht niet, ha ja want volledige rolkooien mogen niet want dat is gevaaaaarlijk.
*denkt*
daar valt precies alles als straatwagen in te schrijven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtenanders in Groot-Brittanië inschrijven?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtenanders in Groot-Brittanië inschrijven?
Waarom denk je dat al die kitcars op het "chassis" van een bestaande wagen staan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenJaja, dat weet ik wel, maar ... MAG het? Of KAN het, ergens (D, I, ...)?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk BerichtenHeb je nu nog niet door dat Belgie een apenland is? Vooral op auto- en verkeersgebied...
Comment
-
*denkt*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenChallenge mag enkel op circuit
de flikken weten meestal het verschil toch niet
en voor je het vraagt, ja ik heb het al gezien & met ome agent ernaast die er geen idee van had dat die wagen niet straatlegaal was
enigste probleem voor de eigenaar, hij stond onder een bordje verboden parkeren, dus na een paar uur was die eindelijk weggesleept
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenjullie zullen die advertentie van die 575 met die griet op nog wel kennen??? welnu dienen aap heeft ook nog een corvette te koop...en nog steeds dezelfde griet
http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=51361836
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenJaja, dat weet ik wel, maar ... MAG het? Of KAN het, ergens (D, I, ...)?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichtenmaar niets houd je tegen om er mee opt straat te rijden
de flikken weten meestal het verschil toch niet
en voor je het vraagt, ja ik heb het al gezien & met ome agent ernaast die er geen idee van had dat die wagen niet straatlegaal was
enigste probleem voor de eigenaar, hij stond onder een bordje verboden parkeren, dus na een paar uur was die eindelijk weggesleept
Maar we verstaan elkaar wel hé Dirkske
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenJa ok, ge kunt met een F1 ook op straat rijden... Maar officiëel mag het niet
Maar we verstaan elkaar wel hé Dirkske
precies of jij zo'n braaf manneke bent die alles correct & wettelijk doet
daarbij Ferrari rijd toch ook hun F1's opt straat??
kijk maar naar hun Shell 60th Anny reclame
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichtenofficieel, officieel
precies of jij zo'n braaf manneke bent die alles correct & wettelijk doet
daarbij Ferrari rijd toch ook hun F1's opt straat??
kijk maar naar hun Shell 60th Anny reclame
Comment
Comment