Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
    Benny

maar moest je nu per se die fucked up amerikaanse versie posten?
    'T was dat of een gele.
    Ik vond geen goede foto van een gele

Comment

• 1964 Ferrari 330 GT 2+2

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
            Chapeau voor die openheid, echt, 't is aan niveel gasten gegeven daar zo mee om te kunnen!

Respect

zo'n moppen zijn wel te verwachten van u. Jij leeft immers nog in een droomwereldje.

Geen prob, je bent goed bezig! Nog even met je maten samenleggen en je kan je mss toch al een telegeleide Carrera GT aanschaffen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk Berichten
              Mooi mooi!

tijd om eens een Enzo aan te schaffen...
              haha doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten

zo'n moppen zijn wel te verwachten van u. Jij leeft immers nog in een droomwereldje.

Geen prob, je bent goed bezig! Nog even met je maten samenleggen en je kan je mss toch al een telegeleide Carrera GT aanschaffen!
                How, zwakke én irrelevante reply!

Kwestie van zwakte te tonen door zichtbaar op de teen getrapt te zijn door een doodeenvoudig fratske?

Comment

How, zwakke én irrelevante reply!

Kwestie van zwakte te tonen door zichtbaar op de teen getrapt te zijn door een doodeenvoudig fratske?
                  Zwakte... woorden deren mij niet. Ik word er alleen pissig van, van die "fratskes", ik kan er mee lachen, maar ergens stopt dat ook. Zeker als het altijd over hetzelfde gaat én het altijd van dezelfde persoon komt!

Nu ja, ik moet mijzelf eigenlijk niet bewijzen. Zeker niet tov u.

Comment

• Ok, mijn excuses als 3x hetzelfde mopje teveel was, dat moet ik beter aanvoelen!

En natuurlijk moet jij je niet bewijzen, wie ben ik om over u te oordelen!?

Comment

Ok, mijn excuses als 3x hetzelfde mopje teveel was, dat moet ik beter aanvoelen!

En natuurlijk moet jij je niet bewijzen, wie ben ik om over u te oordelen!?

ach, pff waar doen we eigenlijk moeilijk over?

Mijn reply was kinderachtig, kweet het, ma ik moest iets zeggen, en dat was het eerste wat in me opkwam

Vo mijn part zand erover! Ik ga u zeker nog irl zien, en wil dan ook niet met de vrees lopen van op m'n bakkes te krijgen!

en, jij mag denken dat ik een fag ben, Like I care! Ik weet wat ik doe, dus...

Comment

• Ik denk ni da jij fag bent, maar als er ergens mee gelachen wordt ben ik er graag als de kippen bij, niet meer, niet minder

En de eerste die iemand iets op een forummer zijn bakkes geeft omv. wat er op een forum gezegd is, die ga ik met plezier op zijn bakkes geven.

Comment

Ik denk ni da jij fag bent, maar als er ergens mee gelachen wordt ben ik er graag als de kippen bij, niet meer, niet minder

En de eerste die iemand iets op een forummer zijn bakkes geeft omv. wat er op een forum gezegd is, die ga ik met plezier op zijn bakkes geven.
                          as you did to your avatar!

Comment

• Zoude gij beter nog niet wa gaan sms'en voor dat bevroren Porscheke te winnen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
                              Zoude gij beter nog niet wa gaan sms'en voor dat bevroren Porscheke te winnen?
                              ha, de Range sie!
                              Terug in orde precies?

Comment

Zoude gij beter nog niet wa gaan sms'en voor dat bevroren Porscheke te winnen?
                                Qué? Vertel

Comment

Qué? Vertel
                                  Gij weet dat nog niet, Porky!
                                  Nochtans een unieke kans om uw droom om eens een 911 te bezitten waar te maken!
                                  Ge kunt met Q Muziek een Porsche 911 winnen.

Comment

Gij weet dat nog niet, Porky!
                                    Nochtans een unieke kans om uw droom om eens een 911 te bezitten waar te maken!
                                    Ge kunt met Q Muziek een Porsche 911 winnen.
                                    fille, ik ben niet goed in inschatten, hoeveel seconden gaat dat duren?

Hoever is dat al gevorderd?

Comment

fille, ik ben niet goed in inschatten, hoeveel seconden gaat dat duren?

Hoever is dat al gevorderd?
                                      Ik zou het niet weten, Porky.
                                      Ik heb nog nooit een Porsche zien smelten.

Bij de vorige wedstrijd met een ijsblok was het iets van een 3 miljoen seconden.

Comment

• Gij komt mij toch ook nooit van pas he!

Comment

• De wedstrijd is nog maar pas begonnen.
                                          Dus zo ver zal hij nog niet gesmolten zijn hé.

Comment

Working...
                                          X