Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FERRARI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door derpassat Bekijk BerichtenIk heb onlangs nog 2 Ferrari's een lakbehandeling gegeven:
Een 456 gt.
En dan nog een splinternieuwe F430 Spider incl schakelen aan het stuur, echt een pracht om te zien, horen en om te rijden. Heb er zelf mee mogen rijden van de eigenaar en echt een pracht ervaring Volgend jaar als het goed weer is, gaan we eens naar Duitsland. Ik kijk er al naar uit!
Met vriendelijke groet,
Bert
Die 456 is prachtig mooi
Comment
-
Deze morgen op de maandelijkse meeting in Rijsel : 12 Ferrari's
De zeer bekende Ex-Mansell F40
De rest : http://www.ferrari-world.be/Lille%2014.10.07%20page%201.htm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenGeef mij maar een Ferrari 400!
Zes dubbele carburateurs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenGeef mij maar een Ferrari 400!
Zes dubbele carburateurs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk BerichtenNe ne de 365GT4 2+2 veel zeldzamer ,nie in automatiek en met 3 achterlichten !
Ja, veel duurder dus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras Bekijk BerichtenMorgen Ferrari Days @ Spa-Franco ...
Ga je?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenBeide van dezelfde eigenaar?
Die 456 is prachtig mooi
Ik denk dat deze van twee verschillende eigenaars zijn, maar andere forumleden weten daar zeker meer over.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenlaatste goei mop van ferrari: met de kap open kan je met de spider 430 maar max 200 rijden...anders gaat het platiek ruitje kapot...en dat hebben ze niet in stock...en ik wil niet weten wat ze er gaan voor tellen....
dat is nu toch wel te belachelijk voor woorden...moest dat de mijne zijn....ze zouden er niet mee wegkomem...
of die leverancier van de plexi van je broodrek
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenJa, veel duurder dus.
Comment
-
klasse @ hierboven
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
(nuja, een Murcielago mag zelfs maar 160 met het dak erop )
van die 160 wist ik maar jij zegt dus dat je met een murcielago roadster maar 160 mag rijden met het dak erop en dus 300 zonder dak?
Comment
Comment