Oorspronkelijk geplaatst door Avantus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FERRARI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenZo moeilijk deftig af te stellen?
Nja, eens je zes dubbele carburateurs deftig hebt lopen, ben je een tijdje bezig ja.
En om de zoveel maand mag het opnieuw gebeuren
(tenminste als je ermee rijdt, en niet ergens in een showroom laat staan blinken )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenNja, eens je zes dubbele carburateurs deftig hebt lopen, ben je een tijdje bezig ja.
En om de zoveel maand mag het opnieuw gebeuren
(tenminste als je ermee rijdt, en niet ergens in een showroom laat staan blinken )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenWist niet dat dit zulke difficile motoren waren, gelukkig is er veel veranderd.
WTF gast.
Slaag hebben ofwa!?
Niets van die zever, carbu's rulen hard! Je hebt de 400 ook in 'i', injectie dus, maar heeft 20pk minder, en is bagger!
Dat loopt veel te mooi, zo'n injectieding.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenWTF gast.
Slaag hebben ofwa!?
Niets van die zever, carbu's rulen hard! Je hebt de 400 ook in 'i', injectie dus, maar heeft 20pk minder, en is bagger!
Dat loopt veel te mooi, zo'n injectieding.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenDer heeft er nog lang eentje staan rotten bij ons aan't magazijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk BerichtenEr staat nog zo een te rotten aan ne kleerwinkel in regio A'pen (mortsel dacht ik ?)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk BerichtenBorsbeek. Kleding Lenders. Dit staat daar echt al een paar jaar op die parking
Is dat er geen met reclame van lenders op de zijkant?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenAmai, dat die mij daar nog niet opgevallen is.
Is dat er geen met reclame van lenders op de zijkant?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk BerichtenJa. Een blauwe.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtenhaha tis een frankietje
Hij wil er doodgraag een, maar hij mag niet van z'n madam ofzo denk ik
Comment
Comment