Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Aanschouw de nieuwe ferrari SUV!

Ferrari FS 599 Fuoristrada

Cayenne Turbo killer

Lamborghini already had an SUV for sale more than 25 years ago and today Porsche's Cayenne is a global success. Ferrari hesitated for a long time but has now decided to develop the world's fastest SUV, or so says our Italian contact with insider info. Our DTP expert than set to work with this information and produced the following renderings. The project has been coded the "Ferrari FS 599 Fuoristrada" and its supposed world debut target date is the Geneva Auto Show 2010.
    While the five-door will feature four-wheel drive its off-road capabilities are not among the top priorities of the Ferrari development team. Two-thirds of the engine's power is rumored to be transferred to the wide 22-inch high-performance street tires in the rear.
    The engine is familiar and hails from the Ferrari F599 Fiorano, albeit in slightly modified form. Its maximum power output of more than 600 hp and 600 Nm of torque will be a challenge for the size 315 tires front and back.
    Despite an empty weight of around 2.2 tons the sprint from 0 to 100 km/h is supposed to take less than five seconds, thanks to Formula 1-type shift paddles on the steering wheel. Targeted top speed is 300 km/h.
    With a top speed such as this the Ferrari FS 599 Fuoristrada would easily eclipse the performance of a Porsche Cayenne Turbo, just as easily as it would eclipse its price at projected 250,000 Euros plus.
    bron: worldcarfans

Comment

• Toch maar ff gecheckt of het niet 1 april is...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
        Aanschouw de nieuwe ferrari SUV!

Ik had het ook al gezien ergens, dit geloof ik niet . Zou pas een hele verwoesting van het merk Ferrari zijn.

Comment

• WA TA FAAAK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk Berichten
            Ik had het ook al gezien ergens, dit geloof ik niet . Zou pas een hele verwoesting van het merk Ferrari zijn.
            Second that!
            Wat een grap!

Comment

• Ik help het je hopen

Comment

• Ik kan mij in de verste verte niet voorstellen dat Ferrari zoiets zou doen...

Als ik m'n gesprek met Pininfarina goed herinner verbieden ze een 4 deurs bijna helemaal, een SUV dan zeker niet!

Dino, that's the future, kblijf der bij...

Comment

• gelieve hier niet op 1 april te posten lefty

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                    Geneve '08. 2+2 met V8 voorin. Duurder en krachtiger dan de F430.
                    Misschien met een soort van CC-dak.

Naar't schijnt .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                      Ik kan mij in de verste verte niet voorstellen dat Ferrari zoiets zou doen...

Als ik m'n gesprek met Pininfarina goed herinner verbieden ze een 4 deurs bijna helemaal, een SUV dan zeker niet!

Meneer herinnert zich een gesprek met Pininfarina!

dikkenek

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                        Meneer herinnert zich een gesprek met Pininfarina!

dikkenek

Ofwel een dikke klant!

Comment

• naah studiereis

www.indetail.be/images/Torino/

Comment

• Ferrari SUV

2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                            2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                            2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

Volgens mij photoshopke van verschillende modellen
                              Velgen komen volgens mij van de 512
                              Achterbumper ziet er nogal F50 look a like uit
                              Daklijn doet me denken aan de Cayenne
                              ah het ziet er gewoon niet uit
                              2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                              2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                              2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk Berichten
                                ah het ziet er gewoon niet uit
                                No shit

Comment

ai dat doet pijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
                                    Geneve '08. 2+2 met V8 voorin. Duurder en krachtiger dan de F430.
                                    Misschien met een soort van CC-dak.

Naar't schijnt .
                                    Nogmaals wat een lelijke foto's zijn da , als dit er zou komen dan is Ferrari gedoemd . Over de 2+2 V8 CC, duurder als de F430? En dan pas de Dino, die goedkoper als de F430 word?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk Berichten
                                      Nogmaals wat een lelijke foto's zijn da , als dit er zou komen dan is Ferrari gedoemd . Over de 2+2 V8 CC, duurder als de F430? En dan pas de Dino, die goedkoper als de F430 word?
                                      Over een goedkopere Ferrari heb ik nog geen betrouwbare geruchten gehoord. Enkel zowat verzinsels van journalisten. 599 GTS (of hoe hij ook gaat heten, de cabrio), zou ook sneller komen dan verwacht, wegens het grote succes van de SLR Roadster.

Comment

• + YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Stationair nogal onnozel, maar eens het beest begint te brullen...wat een goddelijk gehuil!

Comment

• Wat een sjonnie in die Enzo!

Comment

Working...
                                          X