Oorspronkelijk geplaatst door F40fan
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FERRARI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten't is eens iets anders dan dat eeuwige rood hé..
zwart is de max of donkerblauw ofzo
geel vond ik ook wat minder...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtenwie zegt dat ik een rode Enzo zou willen?
zwart is de max of donkerblauw ofzo
geel vond ik ook wat minder...1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenOf rosso rubinho (of hoe 't ook heet)
maar das dan ook weer een mindere kleur voor een Enzo imho (ik weet 't, kben ne moeilijken )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenHier staan ergens foto's van de vernieuwde garage hoor
Wij kennen zeer goed de eigenaars van zowel Monza als (vroeger) Maserati. De ene broer deed Ferrari, de andere Maserati. Intussen is Maserati eigendom van van Steenkiste, die dat ook heeft 'kwijtgespeeld' en nu ook failliet is.
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk BerichtenHA, krijgt ie nooit verkocht
GTO's gaan gemiddeld voor iets van een US$400,000-450,000
Z'n reserve staat blijkbaar nog hoger dan 't huidige bod van 630.000 USD. Zal wel 3/4 miljoen USD zijn, zoiets zeker?
Doe 'es een koopke op ebay.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenEn zeggen dat die 288 GTO nu toch ook niet de grootste schoonheid is... wat een prijs jong !!
Comment
Comment