Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Die gast koopt echt gewoon alles waar ons hartje eventjes sneller gaat slaan.
Twijfelen tussen een Phantom en een Maybach? Of een SLR en een F599? Koop ze toch gewoon allebei. (alleen op die manier kan je echt vergelijken welke de beste is )
Die gast koopt echt gewoon alles waar ons hartje eventjes sneller gaat slaan.
Twijfelen tussen een Phantom en een Maybach? Of een SLR en een F599? Koop ze toch gewoon allebei. (alleen op die manier kan je echt vergelijken welke de beste is )
Ik kan dat hele Lambo-argument wel volgen maar ik vind niet echt dat het geldt voor de huidige Lambo, althans niet de Gallardo. No matter how you put it, it's just an Audi. De supercar voor beginners (AWD + ESP). Terwijl een Ferrari toch net iets puurder rijdt.
Wel een serieuze janet als je hem ziet.
Maar als ik die camouflage dingen er zie staan denk ik direct aan die camo phantom tijdens de gumball. en dat was ook een aziaat dacht ik.
Wel een serieuze janet als je hem ziet.
Maar als ik die camouflage dingen er zie staan denk ik direct aan die camo phantom tijdens de gumball. en dat was ook een aziaat dacht ik.
ja maar das nen kledingontwerper. Kdenk nie dat het dezelfde persoon is
Comment