Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die peet is zot! Die heeft gewoon alles...

Wat doet die man wel?

Comment

• faak

Comment

• deze ook nog, het werd wat verwarrend. Ik weet niet wat hij van beroep is, maar gezien zijn leeftijd doet hij het wel heel goed.

Edith: op motorworld.com staat dat hij eigenaar is van RRH & CO. Nooit van gehoord.
        Last edited by GeeZer; 12/12/2007, 13:20.

Comment

• Die gast koopt echt gewoon alles waar ons hartje eventjes sneller gaat slaan.

Twijfelen tussen een Phantom en een Maybach? Of een SLR en een F599? Koop ze toch gewoon allebei. (alleen op die manier kan je echt vergelijken welke de beste is )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
            Die gast koopt echt gewoon alles waar ons hartje eventjes sneller gaat slaan.

Twijfelen tussen een Phantom en een Maybach? Of een SLR en een F599? Koop ze toch gewoon allebei. (alleen op die manier kan je echt vergelijken welke de beste is )
            Jaja, venke is goe bezig!!

Comment

• Das gelijk dienen Indier op weg om rijkste man ter wereld te worden, die verdient 70.000€ per minuut lol.
              Een beetje erover

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                mooie avatar heb je daar

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                Ik kan dat hele Lambo-argument wel volgen maar ik vind niet echt dat het geldt voor de huidige Lambo, althans niet de Gallardo. No matter how you put it, it's just an Audi. De supercar voor beginners (AWD + ESP). Terwijl een Ferrari toch net iets puurder rijdt.

Nevertheless, ik vind de Gallardo een prachtkar!
                een audi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                  mensen met oogkleppen

Comment

• Ok, ik neem mijn woorden terug. De Gallardo is een Lambo en niks anders. Maar waarom die AWD? Is dat een erfenis van Audi?

Comment

• Nee ze geven ferrari gewoon een kans om niet af te gaan.

Comment

• Ferrari =/= Lambo

Punt

Comment

• Ja, het was echt niet zo serieus bedoelt hoor, gewoon wat gezonde merkvoorkeur. En de diablo had ook al awd als ge dat wilde.

Comment

• Wel een serieuze janet als je hem ziet.
                            Maar als ik die camouflage dingen er zie staan denk ik direct aan die camo phantom tijdens de gumball. en dat was ook een aziaat dacht ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                              Wel een serieuze janet als je hem ziet.
                              Maar als ik die camouflage dingen er zie staan denk ik direct aan die camo phantom tijdens de gumball. en dat was ook een aziaat dacht ik.
                              ja maar das nen kledingontwerper. Kdenk nie dat het dezelfde persoon is

Comment

• Hij heeft wel iets met de black and white-theme.

Comment

• Zijn die foto's van die Mc12's in high-res te vinden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                                    Nee ze geven ferrari gewoon een kans om niet af te gaan.

Nog zo ene die het nog altijd niet snapt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten

Nog zo ene die het nog altijd niet snapt...

Comment

• Zot, die kerel heeft nog smaak ook! En nog een jonge chinees...

Comment

• Wat een janet!
                                          Is dat Yakuza ofzo?

Ik zou me ook wat anders kopen. Alleen die Daytona en F40's zijn nog ok.

Comment

Working...
                                          X