Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FERRARI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenWss een repost...
Schiet me niet af dan...
http://a1841.v321975.c32197.g.vm.akamaistream.net/7/1841/32197/1/metrob.download.akamai.com/32197/April_07/Circuit_High.
Waanzinnig knap filmpje!!
Kunje dit saven?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenWaanzinnig knap filmpje!!
Kunje dit saven?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenEn, mooi meegenomen, 't zijn lik allemoal cabrio's!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenWaanzinnig knap filmpje!!
Kunje dit saven?
Comment
-
Comment
-
misschien een stomme opmerking, maar waarom wordt er met een ferrari altijd zo weinig gereden??? Is dat echt uit schrik voor het waardeverlies , of kunnen die bakken echt niet tegen veel gebruik? Ik weet dat bv bij een 360 , door de riemen ,er elke 60.000 km wat zwaardere kosten zijn , maar aangezien de meeste dat nooit halen , doen ze dat bij ferrari na 3 jaar zowiezo , zelfs al heb je maar 10.000 km...
en die kosten vind ik relatief , want zelfs als je alle jaren 2500 € kosten hebt zou ik dat nog niet erg vinden aangezien je toch wel met een exclusief machien aan het bollen bent..
ik dacht er sterk aan van ooit ook een paardje te kopen, maar als je daar niet meer mag mee bollen , dan zal ik toch moeten passen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenmisschien een stomme opmerking, maar waarom wordt er met een ferrari altijd zo weinig gereden??? Is dat echt uit schrik voor het waardeverlies , of kunnen die bakken echt niet tegen veel gebruik? Ik weet dat bv bij een 360 , door de riemen ,er elke 60.000 km wat zwaardere kosten zijn , maar aangezien de meeste dat nooit halen , doen ze dat bij ferrari na 3 jaar zowiezo , zelfs al heb je maar 10.000 km...
en die kosten vind ik relatief , want zelfs als je alle jaren 2500 € kosten hebt zou ik dat nog niet erg vinden aangezien je toch wel met een exclusief machien aan het bollen bent..
ik dacht er sterk aan van ooit ook een paardje te kopen, maar als je daar niet meer mag mee bollen , dan zal ik toch moeten passen...
MAAR
Restwaarde is een belangrijke factor + zo'n auto's worden meestal gekocht als funbak, dus dan doen zo sowieso al weinig kilometers. En is het geen funbak, dan is het een garage queen... En als ik de prijzen voor onderhoud en wisselstukken zie... Je zou al voor minder eens beginnen nadenken, toch zeker als je naar een officiële Ferrari dealer gaat
Die auto's kunnen véééél kilometers aan, maar geen kat die het doet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenJe mag daar wel mee rijden... Je moet!
MAAR
Restwaarde is een belangrijke factor + zo'n auto's worden meestal gekocht als funbak, dus dan doen zo sowieso al weinig kilometers. En is het geen funbak, dan is het een garage queen... En als ik de prijzen voor onderhoud en wisselstukken zie... Je zou al voor minder eens beginnen nadenken, toch zeker als je naar een officiële Ferrari dealer gaat
Zoek je eerder als liefhebber een betaalbare classic van het merk te kopen na vele jaren hard werken/sparen en een jeugddroom in vervulling te laten gaan, dan liggen de kaarten idd anders. Maar dan nog weet je dat zo'n wagen ook na aankoop veel geld kan kosten, zelfs bij onderhoud in een officieuze garage.
Hoe je het ook draait of keert, aankoop van een wagen op dat niveau blijft kostelijk. Je kan enkel voor jezelf de rekening maken of je daarin wil investeren.
Comment
-
ik maakte gewoon eens de vergelijking , met bv een dikke corvette waar je jaarlijks ook al 5k kwijt bent alleen al aan de staat... en bv een recente ferrari ( genre 360) die al een pak minder taks kost , en waar je dat geld dan kan gebruiken voor onderhoud te laten doen...hij gaat minder snel zijn , maar minstens even exclusief... maar ik wil er wel minstens 15000 km per jaar mee kunnen doen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk BerichtenIk ga ervanuit dat een Ferrari-cliënt (nieuwe wagens) kapitaal genoeg achter de hand heeft om ook zorg te dragen voor de wagen en niet afgeschrikt geraakt door hoge kosten in onderhoud en stukken. Het is tenslotte een Ferrari en geen VW, je maakt die bedenking vóór de aankoop.
Zoek je eerder als liefhebber een betaalbare classic van het merk te kopen na vele jaren hard werken/sparen en een jeugddroom in vervulling te laten gaan, dan liggen de kaarten idd anders. Maar dan nog weet je dat zo'n wagen ook na aankoop veel geld kan kosten, zelfs bij onderhoud in een officieuze garage.
Hoe je het ook draait of keert, aankoop van een wagen op dat niveau blijft kostelijk. Je kan enkel voor jezelf de rekening maken of je daarin wil investeren.
Die kopers, zullen zeker wel genoeg geld hebben voor de bijkomende kosten achteraf. Maar ik denk ook persoonlijk dat een reden voor de weinig km is, dat zo'n auto meestel voor die mensen dient al funbak of als 2e of derde wagen.
En ze zien hunzelf wsl dan elke dag in zo'n sportwagen het dagelijks verkeer mee doorploeteren. En verkiezen daarom dan meer comfort in een andere wagen dat ze eveneens bezitten.
Die Ferrari komt dan alleen buiten op meetings, mooie dagen, etc etc. En niet voor woon/werk verkeer. Ik denk ook wel dat die karren zeker veel km aankunnen.
Maar niet iedereen ziet zichzelf daar dagelijks mee rijden, en niet iedereen is zo gek als de wannes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
Comment
-
-
Comment