Daarstraks op de binnenring van Mechelen:
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FERRARI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenDaarstraks op de binnenring van Mechelen:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenYou get my point
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenJa, maar ik kon toch nog niet doortrekken ... spel stond nog koud
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk BerichtenIk zal mijn teller serieus moeten terugvijzen als ik hem ooit wil verkopen!
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenDa's toch allesbehalve
Nice going
Comment
-
heb daarnet nog effe met de garage gebeld, en blijkt nu dat die stradale uitvoeringen zo een weinig kilometers hebben omdat het echt wel extreme wagens zijn ...beenhard , loeiluid en zeker niet comfortabel om mee te rijden;..vandaar ..en omdat wsl 75 % van het clieenteel al wat oudere mensen zijn ..zullen die daar niet zo goed tegen kunnen zeker
maar er "mag" idd mee gereden worden...oef
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenheb daarnet nog effe met de garage gebeld, en blijkt nu dat die stradale uitvoeringen zo een weinig kilometers hebben omdat het echt wel extreme wagens zijn ...beenhard , loeiluid en zeker niet comfortabel om mee te rijden;..vandaar ..en omdat wsl 75 % van het clieenteel al wat oudere mensen zijn ..zullen die daar niet zo goed tegen kunnen zeker
maar er "mag" idd mee gereden worden...oef
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenRechte lijn is nu ook niet echt spannend, hé.
Hij krijgt toch maar weeral op z'n kloten.
Daar is het mij om te doen, ik stook graag.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
Zouden daar Tubi's opstaan? Want dat is wel een héél vette sound!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichtenecht he!
Zouden daar Tubi's opstaan? Want dat is wel een héél vette sound!
Comment
Comment