Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten

360 CS TunnelRun

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Standaard klinkt 'ie veel mooier... Nu is het veel te scherp vind ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
      Standaard klinkt 'ie veel mooier... Nu is het veel te scherp vind ik
      idd, volgens mij ben je potdoof als je daar mee rondgereden hebt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
        idd, volgens mij ben je potdoof als je daar mee rondgereden hebt
        zo moet dat ook!
        Puurheid! Voelen wat de wagen voelt, horen wat de wagen "hoort"...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
          misschien een stomme opmerking, maar waarom wordt er met een ferrari altijd zo weinig gereden??? Is dat echt uit schrik voor het waardeverlies , of kunnen die bakken echt niet tegen veel gebruik? Ik weet dat bv bij een 360 , door de riemen ,er elke 60.000 km wat zwaardere kosten zijn , maar aangezien de meeste dat nooit halen , doen ze dat bij ferrari na 3 jaar zowiezo , zelfs al heb je maar 10.000 km...
          en die kosten vind ik relatief , want zelfs als je alle jaren 2500 € kosten hebt zou ik dat nog niet erg vinden aangezien je toch wel met een exclusief machien aan het bollen bent..
          ik dacht er sterk aan van ooit ook een paardje te kopen, maar als je daar niet meer mag mee bollen , dan zal ik toch moeten passen...
          Een F430 moet na +/- 96.000 km een engine rebuild doen, volgens een Ferrari dealer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
            Een F430 moet na +/- 96.000 km een engine rebuild doen, volgens een Ferrari dealer.
            zwijgt! De Range krijgt nu al grijze haren als 'm de rekeningen krijgt!

Comment

• die CS :o

Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
              Ja, maar ik kon toch nog niet doortrekken ... spel stond nog koud
              anders byebye ferrari

Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten

+ YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
              04 gallardo, minder pk etc

blablabla

doe het met de 'nieuwe' gallardo en het gaat zeker gelijk op

Comment

• dat geluid in die tunnel, omfg

lekker omdat hij zo laag ligt

Comment

• Feit, tot 2004 was de Gallardo eigenlijk te traag voor z'n pk's en voelde niet snel genoeg aan..

De verschillen met de latere versie's zijn écht groot heb ik gelezen, komt door de extra pk's, andere ECU, final drive,...etc

Comment

• True, een pre-MY06 Gallardo moet je eigenlijk absoluut links laten liggen. Waren serieuze meuttes voor 500PK wagens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                      Als je een Stradale wil, kennis verkoopt de zijne... 20 000 km

Is het een belg ?

Kennis van mij zijne komt ook te koop, foto heeft hier al ergens gestaan. Er komt een scuderia in huis daar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten

+ YouTube Video
                        Had ik al gezien ... Blijft zot.

Ferrari is en blijft superieur wat technologie en knowhow betreft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWE46 Bekijk Berichten
                          Is het een belg ?

Kennis van mij zijne komt ook te koop, foto heeft hier al ergens gestaan. Er komt een scuderia in huis daar.
                          De scuderia behoort bij die kerel tot de mogelijkheden evenals een GT3 RS.

Heeft diegene die jij kent een GT3 996?

Comment

• Zot geluid in die tunnelrun!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                              De scuderia behoort bij die kerel tot de mogelijkheden evenals een GT3 RS.

Heeft diegene die jij kent een GT3 996?
                              nope is een ferrari man. Hij ruimt plaats voor een scuderia zoals ik al zei

Comment

nope is een ferrari man. Hij ruimt plaats voor een scuderia zoals ik al zei
                                Dan zal het iemand anders zijn

Comment

• heb de indruk dat er wel veel stradale's te koop komen... dat zijn er wsl allemaal die nu een scuderia kopen... wanneer zijn die eigenlijk leverbaar?

Comment

• Aankoopplannen?

Komaan wannes, je kan het!

Op voorwaarde dat de porsche blijft uiteraard!

Comment

• 't is nu nog de moment om de stradale te verkopen hé, binnen 2 jaar zakt ie zwaar in prijs.

Ferrari geeft nu nog 135K in inruil

Comment

• Waarom zakt 'ie zo binnen 2jaar?

Comment

't is nu nog de moment om de stradale te verkopen hé, binnen 2 jaar zakt ie zwaar in prijs.

Ferrari geeft nu nog 135K in inruil
                                          denk je? Ik dacht juist dat ie constant zou blijven of zelfs stijgen.
                                          Hoe kan die nu dalen? Het is een uniek stuk.

Comment

Working...
                                          X