Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FERRARI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenStandaard klinkt 'ie veel mooier... Nu is het veel te scherp vind ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichtenidd, volgens mij ben je potdoof als je daar mee rondgereden hebt
Puurheid! Voelen wat de wagen voelt, horen wat de wagen "hoort"...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenmisschien een stomme opmerking, maar waarom wordt er met een ferrari altijd zo weinig gereden??? Is dat echt uit schrik voor het waardeverlies , of kunnen die bakken echt niet tegen veel gebruik? Ik weet dat bv bij een 360 , door de riemen ,er elke 60.000 km wat zwaardere kosten zijn , maar aangezien de meeste dat nooit halen , doen ze dat bij ferrari na 3 jaar zowiezo , zelfs al heb je maar 10.000 km...
en die kosten vind ik relatief , want zelfs als je alle jaren 2500 € kosten hebt zou ik dat nog niet erg vinden aangezien je toch wel met een exclusief machien aan het bollen bent..
ik dacht er sterk aan van ooit ook een paardje te kopen, maar als je daar niet meer mag mee bollen , dan zal ik toch moeten passen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenEen F430 moet na +/- 96.000 km een engine rebuild doen, volgens een Ferrari dealer.
Comment
-
die CS :o
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenJa, maar ik kon toch nog niet doortrekken ... spel stond nog koud
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
blablabla
doe het met de 'nieuwe' gallardo en het gaat zeker gelijk op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenAls je een Stradale wil, kennis verkoopt de zijne... 20 000 km
Is het een belg ?
Kennis van mij zijne komt ook te koop, foto heeft hier al ergens gestaan. Er komt een scuderia in huis daar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
Ferrari is en blijft superieur wat technologie en knowhow betreft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWE46 Bekijk BerichtenIs het een belg ?
Kennis van mij zijne komt ook te koop, foto heeft hier al ergens gestaan. Er komt een scuderia in huis daar.
Heeft diegene die jij kent een GT3 996?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenDe scuderia behoort bij die kerel tot de mogelijkheden evenals een GT3 RS.
Heeft diegene die jij kent een GT3 996?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWE46 Bekijk Berichtennope is een ferrari man. Hij ruimt plaats voor een scuderia zoals ik al zei
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWE46 Bekijk Berichten't is nu nog de moment om de stradale te verkopen hé, binnen 2 jaar zakt ie zwaar in prijs.
Ferrari geeft nu nog 135K in inruil
Hoe kan die nu dalen? Het is een uniek stuk.
Comment
Comment