Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWE46 Bekijk Berichten
    PA de VLa ?
    Yep...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
      Yep...
      heeft hij zijn 348 nog ?

Comment

• In Hasselt, autosalonlimburg hadden ze een zalige zilvergrijze Stradale for sale !

Wannes, dat is iets voor u ! Verkoop je Porsche maar aan mij voor 30 000 EUR ..

Comment

heeft hij zijn 348 nog ?
          Volgens dat ik weet wel, ja

Comment

't is nu nog de moment om de stradale te verkopen hé, binnen 2 jaar zakt ie zwaar in prijs.

Ferrari geeft nu nog 135K in inruil
            Als je sommige ervaren Ferrari-rijders mag geloven, gaat de 360CS sterk stijgen in prijs ... 800 en een sjik van gemaakt ... en voor sommige de laatste "pure" Ferrari, zonder massa's elektronische foefkes.

Op sommige forums zijn ze er nu massaal (lees 1 per maand) aan het kopen ... Als er morgen 120K op mijn schoot valt, ga ik ook 1 halen ... then again ... Angelina Jolie zit ook nog altijd niet op mijn schoot ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk Berichten
              Als je sommige ervaren Ferrari-rijders mag geloven, gaat de 360CS sterk stijgen in prijs ... 800 en een sjik van gemaakt ... en voor sommige de laatste "pure" Ferrari, zonder massa's elektronische foefkes.

Op sommige forums zijn ze er nu massaal (lees 1 per maand) aan het kopen ... Als er morgen 120K op mijn schoot valt, ga ik ook 1 halen ... then again ... Angelina Jolie zit ook nog altijd niet op mijn schoot ...

Kan het moeilijk geloven, is een schitterende auto maar echt puur kan je hem niet meer noemen. VOor mij was de laatste pure ferrari de F40. Nadien is ferrari voor mij een marketingprodukt geworden onder leiding van Montezemolo

Comment

• Comment

• Ik ben gewoon zot van het geluid van zo een 360, 430, 575, ..

Laten we gewoon zeggen, van élke Ferrari ! Zelf lig ik er niet echt van wakker om er eentje te hebben, maar als ik dan telkens opnieuw eentje hoor rijden is mijn broek toch iets te klein vanboven ..

Iemand nog lekkere filmkes van zo een F43O ?

Comment

• Comment

• Het is precies mode van de matte lakken !

Kan lekker zijn, maar toch niet voor mij weggelegd ..

Mooi metaalkleurtje is my style !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten

360 CS TunnelRun

+ YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                        AAArgh....instant oorgasme! Je zou nog bijna zweren dat schumacher himself met de F1 passeert

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CarreraGT Bekijk Berichten

Man, dat is leuk.

Comment

• Ziehier mijn droom machien maar dan in het zwart of donkerblauw met rood interieur

aaaaah man....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten

360 CS TunnelRun

+ YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                              Goh, ik heb miskocht...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
                                Goh, ik heb miskocht...
                                Ander uitlaatsysteem aanschaffen ?

Comment

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
                                    Ander uitlaatsysteem aanschaffen ?
                                    Is al gebeurd denk ik ?

...hij zei dat zijn vrouw er niks aan vond dat ze zoveel bekijks kregen, ze was volgens hem nogal een verlegen type. Daarom had meneer een speciale sportdemper laten installeren.

Comment

• Wat daggie zei denken en hopen de meeste challenge eingenaars wel

Comment

Comment

• Ik vind die 599 in dat matgrijs wel geslaagd.
                                          Zo'n mat is wel mooi, het accentueert goed het lijnenspel van sommige wagens.

Comment

Working...
                                          X