Oorspronkelijk geplaatst door BMWE46
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FERRARI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWE46 Bekijk Berichtenheeft hij zijn 348 nog ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWE46 Bekijk Berichten't is nu nog de moment om de stradale te verkopen hé, binnen 2 jaar zakt ie zwaar in prijs.
Ferrari geeft nu nog 135K in inruil
Op sommige forums zijn ze er nu massaal (lees 1 per maand) aan het kopen ... Als er morgen 120K op mijn schoot valt, ga ik ook 1 halen ... then again ... Angelina Jolie zit ook nog altijd niet op mijn schoot ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk BerichtenAls je sommige ervaren Ferrari-rijders mag geloven, gaat de 360CS sterk stijgen in prijs ... 800 en een sjik van gemaakt ... en voor sommige de laatste "pure" Ferrari, zonder massa's elektronische foefkes.
Op sommige forums zijn ze er nu massaal (lees 1 per maand) aan het kopen ... Als er morgen 120K op mijn schoot valt, ga ik ook 1 halen ... then again ... Angelina Jolie zit ook nog altijd niet op mijn schoot ...
Kan het moeilijk geloven, is een schitterende auto maar echt puur kan je hem niet meer noemen. VOor mij was de laatste pure ferrari de F40. Nadien is ferrari voor mij een marketingprodukt geworden onder leiding van Montezemolo
Comment
-
Ik ben gewoon zot van het geluid van zo een 360, 430, 575, ..
Laten we gewoon zeggen, van élke Ferrari ! Zelf lig ik er niet echt van wakker om er eentje te hebben, maar als ik dan telkens opnieuw eentje hoor rijden is mijn broek toch iets te klein vanboven ..
Iemand nog lekkere filmkes van zo een F43O ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk BerichtenGoh, ik heb miskocht...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenAnder uitlaatsysteem aanschaffen ?
...hij zei dat zijn vrouw er niks aan vond dat ze zoveel bekijks kregen, ze was volgens hem nogal een verlegen type. Daarom had meneer een speciale sportdemper laten installeren.
Comment
-
Comment