Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zo'n 360 CS is echt wel prachtig.... Maar als ik dan aan mijn V12je denk...
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Zo'n 360 CS is echt wel prachtig.... Maar als ik dan aan mijn V12je denk...
ik denk wel dat ik met zo'n 360 CS wel een pak sneller kan gaan dan met die V12...en dan bedoel ik niet reschtdoor natuurlijk je kan deze 2 ook niet vergelijken vind ik.
qua snelheid en handling ongeveer hetzelfde denk ik. Een CS is gewoon extremer, bruter, luider. F430 is veel bruikbaarder voor elke dag.
ja mss.
Zal ik snel irl gaan ondervinden!
De CS heeft op gebied van handling het voordeel dat ie volledig geprepareerd is, vering, lager, gewicht, etc etc... maar de F430 heeft dan die befaamde F1-gear.
De CS heeft op gebied van handling het voordeel dat ie volledig geprepareerd is, vering, lager, gewicht, etc etc... maar de F430 heeft dan die befaamde F1-gear.
Comment