amai nog ni...ferrari power!!!!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FERRARI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenamai nog ni...ferrari power!!!!
E-diff
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
Ik hoop dat Rami niet meekijkt.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk BerichtenVoor de Ferrari lovers die een hele hoop klassiek rood willen zien volgende week naar Maastricht !!! 60 stuks waaronder :
166 in verschillende uitvoeringen !
250 Boano/ TdF/ TR/ Calif Spider/ SWB/ GTO/ Lusso
500 Superfast
400 Superamerica
Daytona + Spider
288 GTO
F40
F50
Enzo
575 SA
...
Wanneer en waar precies?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenAltijd handig, een archief van +- 900 CS foto's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichtenmaar de F430 heeft dan die befaamde F1-gear.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk BerichtenMa fak
Wanneer en waar precies?
volgende week dus volgend weekend & maastricht dus in olland
gaat door in het MECC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenWie heeft je wijsgemaakt dat de 360CS geen F1-box heeft?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk BerichtenOw ja ferrari lover boys/girls
7-8 Juni 2008 is Spa Ferrari Days!
Alle daarheen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenZo'n 360 CS is echt wel prachtig.... Maar als ik dan aan mijn V12je denk...
respect dat je die durft te vergelijken
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten...dan heb je spijt?
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenik denk wel dat ik met zo'n 360 CS wel een pak sneller kan gaan dan met die V12...en dan bedoel ik niet reschtdoor natuurlijk je kan deze 2 ook niet vergelijken vind ik.
Comment
Comment