Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
    rustig ruuuustig peeka

nog 1u40 min
    Op die intro video kan je hem toch al zien? Of niet?

Comment

• deze moet toch echt in men top 10 staan, tja kan nogal moeilijk kiezen

TR59/60 Fantuzzi Spyder s/n 0774TR

EN die is nog straatlegaal ook
      dus ja je kan er mee naar de bakker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
        eerst & vooral is het Enzo, F60 bestaat officieel niet

& met de 275 begin je in de buurt te komen
        jaren 50 & 60 dat zijn pas de GODEN
        de nieuwe rommel niet zo
        Elke wagen is een kind van z'n tijd hé. Een Enzo vergelijken met die 275 is eigenlijk compleet naast de kwestie, je kán die dingen niet zomaar effe naast elkaar stellen. De ene heeft een zwak voor de wulpse rondingen van de klassiekers, de andere voor de scherpe lijnen van een klassieker in wording.
        Enz...de kloof is te groot gewoon.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
          Rommel.

Geef mij maar dit:
          Benny

maar moest je nu per se die fucked up amerikaanse versie posten?

Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
          eerst & vooral is het Enzo, F60 bestaat officieel niet

& met de 275 begin je in de buurt te komen
          jaren 50 & 60 dat zijn pas de GODEN
          de nieuwe rommel niet zo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
            Op die intro video kan je hem toch al zien? Of niet?
            Denk dat beelden zijn van den F2007 zijne tijd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
              Denk dat beelden zijn van den F2007 zijne tijd.
              Jap, had mijn fout ondetussen ook ingezien.

Comment

• Een beetje info over de toekomst van Ferrari:

De "F149" zal op de volgende autoshow in Geneve gepresenteerd worden. Dit model zal tussen de F430 en 599 komen te staan. De wagen zou meer dan 500 pk krijgen. Ferrari is nu al bezig met de productielijnen om te bouwen. De cabrio zou een hardtop à la MB SL krijgen. Dit zou het volumemodel moeten worden met een een productie van 7-8000 wagens per jaar. Je zal kunnen kiezen tussen een 2+2 of een pure tweeziter en extra ruimte à la 599 GTB. Prijs zal in de aard van de F430 liggen.

De "F142", opvolger van de F430, wordt ook in 2009 gepresenteerd. Naar verluidt is vermogen hier niet de grootste factor, wel de verhouding van het vermogen / gewicht. Krijgt waarschijnlijk een monocoque chassis en een koetswerk volledig in carbon. 1200 kg is het streefgewicht. Prestaties zouden een F430 doen verbleken... Hardcore wagentje

Gezien het succes van de SLR roadster zal de 599 GTB Fiorano cabrio ook sneller dan gepland komen. De wagen zou binnenkort gepresenteerd worden, een heel speciale dakconstructie hebben en 20 pk extra.

Opvolger van de Enzo zou ook voor 2009 zijn...

Ik ben benieuwd

Comment

• F149 zou uitgesteld zijn tot het salon van Parijs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                    Een beetje info over de toekomst van Ferrari:

De "F149" zal op de volgende autoshow in Geneve gepresenteerd worden. Dit model zal tussen de F430 en 599 komen te staan. De wagen zou meer dan 500 pk krijgen. Ferrari is nu al bezig met de productielijnen om te bouwen. De cabrio zou een hardtop à la MB SL krijgen. Dit zou het volumemodel moeten worden met een een productie van 7-8000 wagens per jaar. Je zal kunnen kiezen tussen een 2+2 of een pure tweeziter en extra ruimte à la 599 GTB. Prijs zal in de aard van de F430 liggen.

De "F142", opvolger van de F430, wordt ook in 2009 gepresenteerd. Naar verluidt is vermogen hier niet de grootste factor, wel de verhouding van het vermogen / gewicht. Krijgt waarschijnlijk een monocoque chassis en een koetswerk volledig in carbon. 1200 kg is het streefgewicht. Prestaties zouden een F430 doen verbleken... Hardcore wagentje

Gezien het succes van de SLR roadster zal de 599 GTB Fiorano cabrio ook sneller dan gepland komen. De wagen zou binnenkort gepresenteerd worden, een heel speciale dakconstructie hebben en 20 pk extra.

Ik ben benieuwd
                    opvolger van de F430 al in 2009? ... ze gaan ook niet lang meer mee tegenwoordig... hoelang is die F430 al op de markt?

Comment

• 2004... En ze gaan altijd maar 5 jaar mee, dus...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk Berichten
                        opvolger van de F430 al in 2009? ... ze gaan ook niet lang meer mee tegenwoordig... hoelang is die F430 al op de markt?
                        Sinds '04. In 2009 is dat dus 5 jaar. Even lang als de 360 (1999-2004), F355 (1994-1999), ...

Zwoemba was eerst.

Comment

2004... En ze gaan altijd maar 5 jaar mee, dus...
                          Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
                          Sinds '04. In 2009 is dat dus 5 jaar. Even lang als de 360 (1999-2004), F355 (1994-1999), ...

Zwoemba was eerst.
                          ah ok, tnx.

en hoe zit het met de F40, F50, .. hoelang gaan die normaal mee? zit daar ook een regelmaat in?

Comment

• Ja, om de 7 jaar

Comment

Een beetje info over de toekomst van Ferrari:

Ik ben benieuwd
                              omg, NOG beter? NOG mooier? dat is bijna onmogelijk, maar ik ben echt benieuwd! Btw, f40, f50, Enzo/f60... da's telkens om de 10 jaar te vieren bij Ferrari (behalve de Enzo dan) maar 2009?? De Enzo is van 02 / 03, dus da's bijlange toch nog geen 10 jaar?

En al die andere modellen... Ferrari Dit is wat ze bij Lambo misdoen... weinig vernieuwing, geen spectaculaire veranderingen of een compleet nieuw model...

Comment

• F60 bestaat niet . En de Enzo diende niet om 60 jaar Ferrari te vieren, want dat was pas in '07 .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
                                  Dit is wat ze bij Lambo misdoen... weinig vernieuwing, geen spectaculaire veranderingen of een compleet nieuw model...
                                  Ok fatje, welkom in 2008.

Zoek even op wat lamborghini allemaal heeft meegemaakt en dan praat jij nog eens over spectaculaire veranderingen.

Wat is de levertijd op een F430?? Best klote voor de mensen die er eentje op 3/5 (./5 = levensduur F430) bestellen en pas 5/5 geleverd krijgen en dan is er al een nieuw model.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
                                    F60 bestaat niet . En de Enzo diende niet om 60 jaar Ferrari te vieren, want dat was pas in '07 .
                                    dat weet ik wel. De Enzo was ter ere van Mister Enzo himself.

Daarmee dat ik t vroeg Maar er komt dus weldegelijk een nieuwe super Ferrari dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten

Zoek even op wat lamborghini allemaal heeft meegemaakt en dan praat jij nog eens over spectaculaire veranderingen.

Wat is de levertijd op een F430?? Best klote voor de mensen die er eentje op 3/5 jaar bestellen en pas 5/5 geleverd krijgen en dan is er al een nieuw model.
                                      Ik wist het! Zalig!

Ik kloot u graag weet je!
                                      En de history van Lambo interesseert mij geen zak, dus ik ga hier ook niet verder over zagen. Iedereen heeft zijn voorkeur en tegenstand, dus alle respect.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
                                        Ik wist het! Zalig!

Ik kloot u graag weet je!
                                        En de history van Lambo interesseert mij geen zak, dus ik ga hier ook niet verder over zagen. Iedereen heeft zijn voorkeur en tegenstand, dus alle respect.
                                        Ja maar nu is het genoeg.

En ik ferrari ook hoor.

+ YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

zoiets met een F430

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten

Wat is de levertijd op een F430?? Best klote voor de mensen die er eentje op 3/5 (./5 = levensduur F430) bestellen en pas 5/5 geleverd krijgen en dan is er al een nieuw model.
                                          Die krijgen meestal direct het nieuwe model geleverd

Comment

Working...
                                          X