Die GTB staat zo hoog op zijn poten!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FERRARI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door jonnyChoceur Bekijk BerichtenThis is no ferrari up there...ugly as hell
Here we go. The F430, shot by me.
Nice... if you have such pics of Porsche's please post it in the related topic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarreraGT Bekijk BerichtenNice... if you have such pics of Porsche's please post it in the related topic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
Wat een misbaksel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenIs dan toch wel van iemand in de buurt (België zelf of landen rondom ons, ook GB) want iemand hier heeft die al gezien op zolder.
Ik heb die al gezien op Spa tijdens een trackday. Ie is/was van een Duitser met een hele collectie witte wagens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenStaat indd te koop. Verdere details onbekend van mijn kant.
Morgen mss meer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenFerrari Enzo in white.
1 exemplaar gemaakt.
rijd nu rond in Monaco
afgelopen zomer was die nog zwart, want toen heb ik hem zo nog gezien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenik zou op deze wat meer zwarte details aanbrengen ...spiegels , achterlichten, zwarte velgen met een witte bies...zou er al veel beter uit zien!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtendie Enzo staat nu te koop voor zover ik weet
Ik heb die al gezien op Spa tijdens een trackday. Ie is/was van een Duitser met een hele collectie witte wagens
Ik dacht dat er in China ook nog een witte enzo was, met diffusor enz meegespoten...?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichtenidd, GT2, R8 en de enzo...
Ik dacht dat er in China ook nog een witte enzo was, met diffusor enz meegespoten...?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichten
enkel de R8 vind ik nog knap in dat wit eigenlijk
Comment
Comment