Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die GTB staat zo hoog op zijn poten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jonnyChoceur Bekijk Berichten
      This is no ferrari up there...ugly as hell

Here we go. The F430, shot by me.

Nice... if you have such pics of Porsche's please post it in the related topic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CarreraGT Bekijk Berichten
        Nice... if you have such pics of Porsche's please post it in the related topic
        je ziet toch dat die man smaak heeft?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten

Wat een misbaksel.
          Persoonlijk vind ik ook, maar is wel heel exclusief.

Comment

• een aixam is ook exclusief

Comment

• Comment

• Ferrari Enzo in white.

1 exemplaar gemaakt.

Comment

• Comment

• Is dan toch wel van iemand in de buurt (België zelf of landen rondom ons, ook GB) want iemand hier heeft die al gezien op zolder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                      Is dan toch wel van iemand in de buurt (België zelf of landen rondom ons, ook GB) want iemand hier heeft die al gezien op zolder.
                      die Enzo staat nu te koop voor zover ik weet
                      Ik heb die al gezien op Spa tijdens een trackday. Ie is/was van een Duitser met een hele collectie witte wagens

Comment

• Staat indd te koop. Verdere details onbekend van mijn kant.
                        Morgen mss meer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                          Staat indd te koop. Verdere details onbekend van mijn kant.
                          Morgen mss meer
                          hmm die staat nu al een tijdje te koop precies, nuja tis dan ook best wel fout dat wit

Comment

• Die staat op Mobile.de

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                              Ferrari Enzo in white.

1 exemplaar gemaakt.
                              ondertussen is er ook eentje Pearl White gespoten
                              rijd nu rond in Monaco
                              afgelopen zomer was die nog zwart, want toen heb ik hem zo nog gezien

Comment

• ik zou op deze wat meer zwarte details aanbrengen ...spiegels , achterlichten, zwarte velgen met een witte bies...zou er al veel beter uit zien!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                                  ik zou op deze wat meer zwarte details aanbrengen ...spiegels , achterlichten, zwarte velgen met een witte bies...zou er al veel beter uit zien!!
                                  TJOENER!!!!!! neenee... ge hebt zelfs groot gelijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                                    die Enzo staat nu te koop voor zover ik weet
                                    Ik heb die al gezien op Spa tijdens een trackday. Ie is/was van een Duitser met een hele collectie witte wagens
                                    idd, GT2, R8 en de enzo...
                                    Ik dacht dat er in China ook nog een witte enzo was, met diffusor enz meegespoten...?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichten
                                      Ik dacht dat er in China ook nog een witte enzo was, met diffusor enz meegespoten...?

damn die witte r8... alleen had ik dan toch dat inzetstuk ook in het wit gedaan

Comment

Da's die in Pearl White volgens mij...

Comment

en ie had ook nog een witte EVO VII of VIII bij
                                          enkel de R8 vind ik nog knap in dat wit eigenlijk

Comment

Working...
                                          X