Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
    pfff, fffaaaakkk seg!!
    Mooier als een Enzo bestaat er gewoon niet!
    Dan nog die Fxx...
    oh jawel
    MEERDERE ZELFS
    en daarnaast verbleekt de Enzo gewoonweg

Comment

• Das persoonlijk, ik denk niet dat er veel auto's indrukwekkender zijn dan een enzo.

Comment

• indrukwekkender? ga maar eens pre-war snuffelen en je weet niet wat je ziet

Comment

• Ik zal zaterdag, na mijn examens eens snuffelen en de resultaten posten, maar ik denk echt niet dat ik ze indrukwekkender ga vinden. Maar ik ben benieuwd

Comment

• tip

snuffel vooral naar het spul dat op Pebble Beach verschijnt, daar komt echt indrukwekkens spul op af
            maar ze komen echt het beste uit om ze in het echt te zien, zodat je naar al de details kan blijven staren & zoeken

Comment

• Auto's zijn niet meer wat ze ooit zijn geweest. Vermoed ik, want zo lang loop ik hier nu ook nog niet rond.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
                oh jawel
                MEERDERE ZELFS
                en daarnaast verbleekt de Enzo gewoonweg
                ik vind jouw precies niet zo'n toffe kerel...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                  Auto's zijn niet meer wat ze ooit zijn geweest. Vermoed ik, want zo lang loop ik hier nu ook nog niet rond.
                  The '60s waren het einde, toen keken ze enkel naar design en niks anders.

Comment

• wat een reeks geile foto's!!!!!!

Comment

• Echt...
                      Als ik die boeken open doe die barsten van de Amerikaanse karren, jaren 50-60-70, dan ga ik echt spontaan beginnen dromen.
                      Zoiets heb ik echt veel minder bij de karren van vandaag de dag. Akkoord, dingen als een Murciélago LP640, 599GTB, ... zijn uiteraard knappe bakken maar stellen imo zo 'weinig' voor qua uitstraling in vergelijking met een Miura, 250 GTO, ...
                      Ik weet niet waarom, 't is een soort buikgevoel waar ik niet echt een logische verklaring voor heb...

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                          Echt...
                          Als ik die boeken open doe die barsten van de Amerikaanse karren, jaren 50-60-70, dan ga ik echt spontaan beginnen dromen.
                          Zoiets heb ik echt veel minder bij de karren van vandaag de dag. Akkoord, dingen als een Murciélago LP640, 599GTB, ... zijn uiteraard knappe bakken maar stellen imo zo 'weinig' voor qua uitstraling in vergelijking met een Miura, 250 GTO, ...
                          Ik weet niet waarom, 't is een soort buikgevoel waar ik niet echt een logische verklaring voor heb...
                          tja, in die tijd had je nog echt maatwerk hé, alhoewel ik al niet zo gek meer was van de gemiddelde amerikaan uit die tijd
                          de allerbeste periode voor amerikanen blijft gewoonweg jaren 20 & 30 zoals de fransen

maar als je alleen maar kijkt naar bv de SuperAmerica's, bijna ieder chassis was verschillend (carroseriebouwers) & zelfs als ze ongeveer op elkaar leken dan waren ze toch nog verschillend op de details
                          SCHITTEREND gewoonweg
                          dat zie je nu niet meer, en begin nu alstemblieft nie over dat custom scaglietti program or whatever
                          tja, de calipers een ander kleurtje geven, de stitching aan de stoelen een ander kleurtje geven, enz... is echt niet hetzelfde

Comment

• True... Nu, 1920 en 1930 is ook al wel heel ver terug. En bijna niet meer te vergelijken met vandaag de dag. Op geen enkel vlak eigenlijk.

Comment

• Zalig gewoon zo'n Scuderia

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten

Zalig gewoon zo'n Scuderia

En die erlangs dan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk Berichten
                                  En die erlangs dan...
                                  Inderdaad! Dit zijn gewoon mijn twee favo Ferrari's

Comment

• Ik neem dan wel zo'n 599 GTB, lijkt me toch iets aangenamer voor de lange afstand

Comment

• Ja waarschijnlijk wel

Ik neem de andere dan voor het circuit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                        Ik neem dan wel zo'n 599 GTB, lijkt me toch iets aangenamer voor de lange afstand
                                        Indeed, en nog net iets meer powar .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                          Ik neem dan wel zo'n 599 GTB, lijkt me toch iets aangenamer voor de lange afstand

Dacht van niet, die wagen is zo breed dat je schrik krijg als je nog maar een tegenligger ziet

scud powa

Comment

Working...
                                          X