Some more
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FERRARI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk Berichtenheaven...
Toevallig nog foto's van de P4/5? Toch met afstand de exclusiefste van de bende...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichtenfxx met nr.1 vindt ik toch wel beter
En die - in tegenstelling tot de FXX - nog straatlegaal is ook.
Zoals Jim Glickenhaus (eigenaar) antwoordde op de vraag hoe valet-parking in zn werk gaat als hij uit gaat eten: Ze verplaatsen de kegeltjes en bedanken me om te komen.i 1 2 1/2 6
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk BerichtenKan ik inkomen, maar voor mij zou het niet kunnen tippen aan het gevoel dat je met een (officiele) ferrari rijdt die je nog zelf ontworpen hebt en waarvan er maar 1 bestaat.
En die - in tegenstelling tot de FXX - nog straatlegaal is ook.
Zoals Jim Glickenhaus (eigenaar) antwoordde op de vraag hoe valet-parking in zn werk gaat als hij uit gaat eten: Ze verplaatsen de kegeltjes en bedanken me om te komen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichtenidd tuurlijk is dat een megafenomenale auto... ik zou wrs ook eerder de dien kiezen wrs... maar als het om waarde gaat denk ik eerder die fxx nr.1
FXX +- €1,5-2miljoen
P4-5 €1miljoen voor donor enzo + +-€4miljoen ombouw & r&d kosten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichtenniet echt
FXX +- €1,5-2miljoen
P4-5 €1miljoen voor donor enzo + +-€4miljoen ombouw & r&d kosten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenZouden er aan dat ding veel onderdelen moeten vervangen worden? Veel zal hij toch niet afgezien hebben. Tenzij van te lang stil te staan.
Ik zou vooral ook niet graag aan het onderhoud van dat ding beginnen.
Erg dat ze zo'n pareltje zo lang laten verkommeren.
Waarschijnlijk moeten de turbo's wel vervangen worden, dus da's nog es 5K...
enzoverder----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenAls ik 't zo zie, als er geen onderdelen ontbreken zoals de zetel, zal 't zo'n 30.000EU kosten aan 'n compleet onderhoud, ruwe schatting... Tenzij dat de lak in slechte staat is, dan is't nog eens 15.000 extra, kevlar herspuiten is niet zo simpel...
Waarschijnlijk moeten de turbo's wel vervangen worden, dus da's nog es 5K...
enzoverder
Comment
-
Comment
-
de huidige bestuurders van F430's toch éhBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenHeb je een nrplaat van die zwarte F430?
Comment
-
-
Comment
Comment