Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FERRARI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenje moet dat in het echt zien.. valt echt wel mee dan! hij stond vorig jaar op goodwood , en de eigenaar is een supergave kerel ..hij was de hele tijd aanwezig om alle mogelijke vragen te beantwoorden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenje moet dat in het echt zien.. valt echt wel mee dan! hij stond vorig jaar op goodwood , en de eigenaar is een supergave kerel ..hij was de hele tijd aanwezig om alle mogelijke vragen te beantwoorden.
Form follows function dan toch niet zo erg bij dat lelijke gedrocht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenVind het vooral grappig dat ie een betere aerodynamica heeft dan de Enzo.
Form follows function dan toch niet zo erg bij dat lelijke gedrocht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenPuerto Banus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichtendit blijft voor mij de droomferrari, al van kleins af aan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenIk vind dat één van de lelijkste Ferrari's ooit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenIk vind dat één van de lelijkste Ferrari's ooit.
ik ook, dat verbleekt volledig naast een F40.
een F40 en 288 GTO de mooiste Ferrari's ooit naar mijn gedacht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door soepap Bekijk Berichtenik ook, dat verbleekt volledig naast een F40.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door soepap Bekijk Berichtenik ook, dat verbleekt volledig naast een F40.
Comment
-
Deze is prachtig
Maar doe mij toch maar het origineel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichtendit (F50) blijft voor mij de droomferrari, al van kleins af aan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenIk vind hem ook prachtig,maar het originele(330 P4-Le mans) vind ik nog steeds veel mooier.
Maar doe mij toch maar het origineel.
Comment
-
Comment
Comment