Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FERRARI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Holy shit! En die FXX is toch zo'n speciale versie, right? Niet de "gewone" FXX, bedoel ik.
Comment
-
EFFKES POSTEN OP DE FERRARI SITE:
IN DE VERGETELHEID GERAAKT, MAAR MIJNS INSZIENS VOLLEDIG TEN ONRECHTE:
www.classicargarage.com/nederlands/garages/smithsveglia/carpages/archief/02-10-info.htm -
www.kapaza.be/Autos/Ferrari/4392258/Lancia_Thema_8_32_Ferrari_motor_cat_205_pk.html
WAT EEN MACHINE, EN DAT MOTORGELUID...
EAT YOUR HEART OUT BMW M5, MERCEDES E500 EN VELE ANDERE...
EEN ABSOLUTE UNDERSTATEMENT AUTO MET EEN FERRARI ONDER DE MOTORKAP, IK ZAL HET NOOIT MEER VERGETEN.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vierel Bekijk Berichten
www.kapaza.be/Autos/Ferrari/4392258/Lancia_Thema_8_32_Ferrari_motor_cat_205_pk.html
EAT YOUR HEART OUT BMW M5, MERCEDES E500 EN VELE ANDERE...
Overdrijf je niet een beetje érg hard?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenOverdrijf je niet een beetje érg hard?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vierel Bekijk Berichtenja, je moet de concurrenten uit dezelfde periode naast elkaar zetten...
je kunt trouwens je ogen dichtdoen, gas geven als hij niet in versnelling staat (anders zou ik mijn ogen niet dichtdoen als mijn voet niet op de koppeling staat) en je zit in een ferrari...
NOT!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vierel Bekijk Berichtenja, je moet de concurrenten uit dezelfde periode naast elkaar zetten...
je kunt trouwens je ogen dichtdoen, gas geven als hij niet in versnelling staat (anders zou ik mijn ogen niet dichtdoen als mijn voet niet op de koppeling staat) en je zit in een ferrari...
Comment
-
Ok, objectief zal het voor de lancia misschien niet lukken, maar ferrari blijft toch een mythische naam...
zet eens de m5 en de 8.32 naast elkaar en doe de motorkap eens open, en kijk dan eens naar de mond van de bmw eigenaar... . Als 't een beetje een liefhebber is, zal die waarschijnlijk ook open staan...
Ik vind het gewoon een fantastische wagen, en ik zou er misschien veel liever een hebben dan een m5. En dat wil iets zeggen, want ik ben een absolute fan van de eerste 2 generaties m5, tot ze met de opzichtige afwerking begonnen zijn, na de magnesium turbinewieldeksels...
Aan het eind van de rit is het nog altijd 50 in de bebouwde kom en misschien in de toekomst 70 op de gewestwegen, dus keep it real
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vierel Bekijk BerichtenAan het eind van de rit is het nog altijd 50 in de bebouwde kom en misschien in de toekomst 70 op de gewestwegen, dus keep it real
Doe mij maar de M5. Bye bye Lancia.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kenno Bekijk BerichtenBij veel mensen leeft het idee nog dat Ferrari's onbetrouwbaar zijn.
Ferrari wilt daar iets aan veranderen:
Knap staaltje van marketing !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenHoly shit! En die FXX is toch zo'n speciale versie, right? Niet de "gewone" FXX, bedoel ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenDe FXX Evo, bedoelde ik. En dat is het idd.
Comment
Comment