Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten

Waar is da!!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
      Waar is da!!!!!
      Nessun'idea!

Comment

• [Da's de leverancier van de Sultan van Brunei of zoiets zeker.
        Moet wel tof zijn mocht ge in uw beroepsleven u hiermee mogen bezighouden en er nog voor betaald worden.
        Waar staat die garage trouwens

[/quote]

Comment

• Holy shit! En die FXX is toch zo'n speciale versie, right? Niet de "gewone" FXX, bedoel ik.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• EFFKES POSTEN OP DE FERRARI SITE:

IN DE VERGETELHEID GERAAKT, MAAR MIJNS INSZIENS VOLLEDIG TEN ONRECHTE:

www.classicargarage.com/nederlands/garages/smithsveglia/carpages/archief/02-10-info.htm -

www.kapaza.be/Autos/Ferrari/4392258/Lancia_Thema_8_32_Ferrari_motor_cat_205_pk.html

WAT EEN MACHINE, EN DAT MOTORGELUID...

EAT YOUR HEART OUT BMW M5, MERCEDES E500 EN VELE ANDERE...

EEN ABSOLUTE UNDERSTATEMENT AUTO MET EEN FERRARI ONDER DE MOTORKAP, IK ZAL HET NOOIT MEER VERGETEN.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vierel Bekijk Berichten

www.kapaza.be/Autos/Ferrari/4392258/Lancia_Thema_8_32_Ferrari_motor_cat_205_pk.html

EAT YOUR HEART OUT BMW M5, MERCEDES E500 EN VELE ANDERE...

Overdrijf je niet een beetje érg hard?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                Overdrijf je niet een beetje érg hard?
                Maar nee! Een E60 M5 kan het nooit halen van die Thema.

120d Hatch Edition Sport

Comment

• ja, je moet de concurrenten uit dezelfde periode naast elkaar zetten...
                  je kunt trouwens je ogen dichtdoen, gas geven als hij niet in versnelling staat (anders zou ik mijn ogen niet dichtdoen als mijn voet niet op de koppeling staat) en je zit in een ferrari...

Comment

ja, je moet de concurrenten uit dezelfde periode naast elkaar zetten...
                    je kunt trouwens je ogen dichtdoen, gas geven als hij niet in versnelling staat (anders zou ik mijn ogen niet dichtdoen als mijn voet niet op de koppeling staat) en je zit in een ferrari...
                    you rule...!!

NOT!

Comment

ja, je moet de concurrenten uit dezelfde periode naast elkaar zetten...
                      OK, maar een M5 had in die periode toch al wel 315 pk, geloof ik. Dat is toch nog altijd een pak meer dan die Lancia.
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ok, objectief zal het voor de lancia misschien niet lukken, maar ferrari blijft toch een mythische naam...

zet eens de m5 en de 8.32 naast elkaar en doe de motorkap eens open, en kijk dan eens naar de mond van de bmw eigenaar... . Als 't een beetje een liefhebber is, zal die waarschijnlijk ook open staan...

Ik vind het gewoon een fantastische wagen, en ik zou er misschien veel liever een hebben dan een m5. En dat wil iets zeggen, want ik ben een absolute fan van de eerste 2 generaties m5, tot ze met de opzichtige afwerking begonnen zijn, na de magnesium turbinewieldeksels...

Aan het eind van de rit is het nog altijd 50 in de bebouwde kom en misschien in de toekomst 70 op de gewestwegen, dus keep it real

Comment

Aan het eind van de rit is het nog altijd 50 in de bebouwde kom en misschien in de toekomst 70 op de gewestwegen, dus keep it real
                          OK, hier hadden we het dus eventjes niet over.

Doe mij maar de M5. Bye bye Lancia.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

• das bij Loris Kessel in Lugano, swiss, vlak bij de italiaanse grens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenno Bekijk Berichten
                              Bij veel mensen leeft het idee nog dat Ferrari's onbetrouwbaar zijn.

Ferrari wilt daar iets aan veranderen:

Knap staaltje van marketing !

Comment

• Comment

• Wow da's lelijk

Da's voor die betrouwbaarheidsrun zeker?

Comment

• Correctemundo.

Comment

• is ondertussen al wel de 3de keer dat ze dit doen

doen ze voornamelijk zodat ze zeker zijn dat er de helft vant jaar over hun geschreven word

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                                        Holy shit! En die FXX is toch zo'n speciale versie, right? Niet de "gewone" FXX, bedoel ik.
                                        De FXX Evo, bedoelde ik. En dat is het idd.
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                                          De FXX Evo, bedoelde ik. En dat is het idd.
                                          Hoe zie jij dat dat een Evo is?

Comment

Working...
                                          X