Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk Berichten
    Is er iets bekend over de opvolger van de 430?

    Maw. is het nog de moeite om een 360 te kopen?


    Het is altijd de moeite om een 360 te kopen

    Btw, organiseer je binnenkort nog een meeting?

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk Berichten
      Is er iets bekend over de opvolger van de 430?

      Maw. is het nog de moeite om een 360 te kopen?
      Tja ik dacht ergens in 2009, en in 2008 die 2+2?
      Waarom zou het ineens nietmeer de moeite zijn om een 360 modena te kopen? Blijft toch een vette auto?
      Last edited by ; 04/03/2008, 01:24. Reden: zwoembie was me al voor :)

      Comment


      • Ik weet het niet .. ik heb het gevoel dat ik hem misschien "oud" zou vinden ..
        Echt "oud" wordt zoiets niet, maar er is natuurlijk een evolutie op elk gebied: technisch, afwerking, interieur, betrouwbaarheid, ...

        Ik heb zaterdag meegereden met een F360 Spider en dat deed me vooral denken aan een 996 GT3: bruut, moeilijk handelbaar, vrij basic, ... Een veilig, rustig cruise-gevoel ga je er niet in krijgen .. Maar da's misschien interessant om het niet beu te worden, waar ik nogal snel last van krijg.

        Anderszijds, waar laat je zoiets achter ...

        Ik ga binnenkort toch eens zelf met eentje rijden ..

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
          Erg lelijk imo
          ² Zonder is veel mooier.

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk Berichten
            Een veilig, rustig cruise-gevoel ga je er niet in krijgen .. Maar da's misschien interessant om het niet beu te worden, waar ik nogal snel last van krijg.
            Valt wel mee hoor... Al is cruisen relatief Ben nog aan constant +200 van Antwerpen naar Torhout (mee)gereden in een minuut of 40, met de motor aan een kleine 3000 toeren... Was echt niet vermoeiend

            Maar voor een echte cruisebak moet je eerder naar een 550/575/599 kijken

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
              Valt wel mee hoor... Al is cruisen relatief Ben nog aan constant +200 van Antwerpen naar Torhout (mee)gereden in een minuut of 40, met de motor aan een kleine 3000 toeren... Was echt niet vermoeiend

              Maar voor een echte cruisebak moet je eerder naar een 550/575/599 kijken
              599

              Comment


              • Zo een zwarte 599 GTB, dat ene exemplaar dat ik enkele pagina's geleden zette

                Comment


                • wij zijn al eens afgekomen van Monaco in een 360 spider met de ganse tijd het dak open , en meer + dan - 200, en dat was "ZALIG"!!!! cruising all the way

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                    Oké er is hier duidelijk een kamp geel en een kamp rood.
                    Iemand die wil uitleggen hoe het écht was/is?
                    Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk Berichten
                    Dat is het hem juist, een groep zegt rood en een ander zegt geel .

                    Q. What's the story behind the Prancing Horse emblem?
                    A. The emblem dates back to a world war one pilot by the name of Francesco Baracca who died in action. In a meeting after a race win with the pilots family they asked Enzo to use the emblem to bring him luck in races, and that's what he did, although he changed the background to canary yellow to signify the colour of Modena.


                    Q. Why are Ferrari's red?
                    A. Ferrari's red comes about due to the way the sport began, where each country was assigned a colour and the red for Ferrari has remained. Red was assigned to Italian cars, Green to English, Blue to France and so on. Canary yellow as seen on the Prancing Horse emblem could be classed as Ferrari's official colour as it symbolised the town of Modena.


                    Hmm...


                    Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                    et voila...

                    Red was assigned to ITALIAN CARS.

                    Geel is dus de kleur van FERRARI.


                    (let the riots begin...)
                    Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
                    De jaarlijkse Ferrarikleurruzie.
                    Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                    Geel was de kleur voor BELGIE trouwens... Dus Belgische Ferrari's mogen in't geel

                    of ge koopt u ne Lambo
                    ----------------------------------------------------------------------------------
                    2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                    2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                    Pictures here: BMW 7 Series
                    1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                    Pictures here: Diablo

                    --------------------------------------------------------------------------------------------
                    It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                    It might need half a starsystem to turn around,
                    but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                    Cylons have respect for it...

                    --------------------------------------------------------------------------------------------

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                      wij zijn al eens afgekomen van Monaco in een 360 spider met de ganse tijd het dak open , en meer + dan - 200, en dat was "ZALIG"!!!! cruising all the way
                      Shutup

                      Ik zal er dan maar eens mee rijden zeker :p

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                        Geel was de kleur voor BELGIE trouwens... Dus Belgische Ferrari's mogen in't geel
                        Rood is dan weer wel assorti met uw Belgische nummerplaat.

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                          wij zijn al eens afgekomen van Monaco in een 360 spider met de ganse tijd het dak open , en meer + dan - 200, en dat was "ZALIG"!!!! cruising all the way
                          360 Spider is idd beter met het dak open.

                          Minder last van de windturbulentie en er vliegen minder stukken af.

                          Comment


                          • Hoe hard mag je in een 430 spider met de kap dicht?

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                              Hoe hard mag je in een 430 spider met de kap dicht?
                              Zo hard je wil!

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                Hoe hard mag je in een 430 spider met de kap dicht?
                                Tot de passagier van zijne tak begint te maken

                                Comment


                                • HOWLY SH!T:


                                  Jawel hoor Mansory is ook aanwezig in Genève en ze hebben een hoop “lekkers” meegenomen voor jullie… We trappen af met deze ‘Stallone’ uitvoering (en dat heb ik NIET verzonnen!) van de Ferrari 599 GTB. Mijn maag keert er van om, maar misschien hebben jullie een andere smaak? De motor levert dankzij een supercharger, verbeterde luchttoevoer en wat elektronisch gerommel 720 pk (ipv 620) en er is ook 92 Nm extra beschikbaar. Daardoor zit je nu in 3,7 seconden op de 100 en de top ligt op 340+ km/u. Aan de vooras heeft Mansory 20″ velgen gemonteerd en achter zijn ze zelfs 21″. Als je dan toch een 599 wil verbouwen maak er dan een Vandenbrink GTO van!





                                  MANSORY Stallone –
                                  an exquisite power pack based on the Ferrari 599 GTB Fiorano
                                  As a specialist for customisation of Aston Martin, Bentley and Rolls Royce automobiles, MANSORY has long been an institution. Now, the company from Brand in Bavaria has tackled the Ferrari 599 GTB Fiorano. With luxurious as well as sporty modifications, MANSORY proves that the company also has a clear understanding of customising Italian super sports cars. Especially light body components made of carbon, a powerful increase to the engine performance and an interior covered with the finest ostrich leather fulfil the car desires of the exclusive clientele.
                                  More Bounce for the Italian Stallion
                                  MANSORY pays special attention to performance optimisation with which the car from Maranello made the sprint from zero to 100 kph two tenths faster than the series version (3.7 seconds). The propulsion is only over at 340 kph. Thus the modification, called the Stallone, impressively fills the gap to the fast, 350 kph sports car brother, the Enzo. The engine components newly developed by the MANSORY technicians are responsible for this. The performance kit includes high-performance compressors and custom made intercooling. The supercharging of the V12 power train is supported by a sport air filter with higher air throughput as well as modified control electronics. This increases the performance of the large 6.0 litre twelve cylinder engine from 620 to 720 HP. The torque increased by an additional 92 Nm. The sport rear muffler made of stainless steel underscores the sporty appearance of the MANSORY Stallone with its impressive sound.
                                  Perfect Symbiosis: the MANSORY forged turbine-wheel and the Dunlop Sport Maxx
                                  In order to accommodate the increased performance, the company developed especially light forged wheels with a 9 x 20 inch size for the front axle and
                                  11.5 x 21 inch for the back axle. At only 13 kg for one of the front axle rims, the MANSORY wheel is one of the absolute lightweights. By using weight-saving aluminium alloys and with the resulting reduction of the unsprung mass, the acceleration, breaking distance as well as the handling are improved considerably. The SP Sport Maxx model of Dunlop high-performance tyres developed together with MANSORY are a perfect match. The front tyres are 255/30 and the back ones are 325/30. The suspension spring also creates a sporty flair, which lowers the centre of gravity of the super sports car by 30 millimetres and moreover emphasises the wheel/tyre combination even more.
                                  Featherweight: Sleek looking packet made of carbon
                                  The MANSORY Stallone is given its optical finishing touch by the uplift-reducing aerodynamics kit made of carbon. This material is already used amply in the base model of the Fiorano. Here, MANSORY goes one step further and uses carbon with the highest surface quality for all of its chassis components. As a result of the modification measures, the weight is reduced to the series components. Part of the expressive front structure is a down force generating front end with special air intakes for ventilating the new intercooler. The Mansory side skirts steady the airflow between the axes and moreover give the vehicles an aggressive sporty look. The newly designed rear with the integrated diffuser stabilised the rear axle and provides the necessary extra down force. The MANSORY Stallone acquires its highly individual flair through the side flared wing arches.
                                  Luxurious Interior in Ostrich Leather
                                  The most exquisite materials, processed with the greatest traditional craftsmanship distinguish the interior of the MANSORY Stallone. The leather used by MANSORY for the interior is particularly durable but still extremely soft. The unique grain of the unusual leather combined with the stylish ornamental seams and the exposed carbon appliqués convey both elegance as well as sportiness in the interior. Masterful handiwork, individual styling, and the highest quality is found wherever one chooses to look. The pedals made of aluminium, the illuminated door entry strips and the ergonomically redesigned sport steering wheel create additional optical highlights.

                                  Comment


                                  • Veyron wannebe uitlaat

                                    Comment


                                    • die is VET!!!!! dat kun je niet ontkennen, heiligschennis of niet.....

                                      Comment


                                      • sorry hoor, maar die Mansory is gewoon wansmakelijk.

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
                                          sorry hoor, maar die Mansory is gewoon wansmakelijk.
                                          tuurlijk.... en stel ik heb die wagen gekocht en kom er mee voor je deur, en neem je mee voor een ritje.... wedden dat je mening totaal anders zal zijn

                                          Comment

                                          Working...
                                          X