Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
    sorry hoor, maar die Mansory is gewoon wansmakelijk.
    Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
    tuurlijk.... en stel ik heb die wagen gekocht en kom er mee voor je deur, en neem je mee voor een ritje.... wedden dat je mening totaal anders zal zijn

Niet mijn ding, is voor mensen met een excentrieke smaak. Ziet er alvast enorm indrukwekkend uit... Maar totaal nix voor mij. Ik zou wel es met u meerijden maar kzou em NOOIT kopen als ik het geld had.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk Berichten
      Niet mijn ding, is voor mensen met een excentrieke smaak. Ziet er alvast enorm indrukwekkend uit... Maar totaal nix voor mij. Ik zou wel es met u meerijden maar kzou em NOOIT kopen als ik het geld had.
      Idem. Hij is niet echt tjoening, maar het scheelt niet veel. Ik vind hem er in ieder geval toch een beetje over. Zou hem ook nooit kopen.
      120d Hatch Edition Sport

Comment

• O nee, wat een Johnny toestanden zijn me dat.

Comment

• mja ik heb een excentrieke smaak precies...

Comment

• Of geen.

Van de 599 GTB blijf je af imo!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
              Of geen.

ela! oppassen hé nieje hoe unieker hoe beter bij mij... die prestaties alleen al en het design vind ik meevallen al zou ik het eerder full black of full red maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                ela! oppassen hé nieje hoe unieker hoe beter bij mij... die prestaties alleen al en het design vind ik meevallen al zou ik het eerder full black of full red maken
                Da zou al HEEL veel verschil maken. Ma die spoiler stoort mij dan toch nog.

Comment

Sorry, Andy, maar je Signum>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>die aarslelijke Mansory.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                    Sorry, Andy, maar je Signum>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>die aarslelijke Mansory.
                    kzou er nochtans geen probleem van maken om hem ervoor in te ruilen... toch bedankt je streelt men ego ermee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                      Of geen.

Klopt, maar een FXX is nu ook niet bepaald een knappe wagen.
                      Die uitlaten alleen al.

Maar ik meen wel wat ik zeg.
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Vind hem eig nog best knap... Doe die in een normale kleurencombo en zonder spoiler en 'ie zal er al een pak beter uit zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                          Vind hem eig nog best knap... Doe die in een normale kleurencombo en zonder spoiler en 'ie zal er al een pak beter uit zien
                          like i said, maja ferrari en tjoening zien de meeste niet samengaan, al vinden ze allemaal de rami zijn ruf "cool" en "superieur"... wat ik trouwens zeker niet wil ontkennen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
                            Zo hard je wil!
                            En open? Was dat niet zo dat er vanaf 220km/h iets los kwam aan het dak?

Comment

die is VET!!!!! dat kun je niet ontkennen, heiligschennis of niet.....
                              Neen, dat is niet vet.

Jij hebt gewoon geen smaak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                Neen, dat is niet vet.

Jij hebt gewoon geen smaak.

ik rij dan ook niet met een bruine clubman hé ieder zijn goesting hé ZOT

Comment

ik rij niet met een bruine clubman hé ieder zijn goesting hé ZOT
                                  komaan mannen, rustig aub! Strak gaan we nog zeggen dat Lambo vét is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
                                    komaan mannen, rustig aub! Strak gaan we nog zeggen dat Lambo vét is
                                    isn't it?

Comment

isn't it?

duuuuuuuuut wrong topic

Comment

• Andy je hebt echt slechte smaak, zelfs een blind iemand zou weten dat die ferrari afschuwelijk is.

Comment

• achja.... ik geef op... ik vindt hem in ieder geval VET maar dan wel in full black of full red...

Comment

Working...
                                          X