Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Nee, die kerel kan gewoon serieus niet rijden op circuit.
Serieus: lange bocht en hij snijdt die volle gas op 't begin al aan?
what a load of crap. Hoe weet jij wanneer hij volgas geeft? en zeg nu ni da je dat hoort. Op zo'n fimpje zie je en hoor je niet de helft van't mooi weer.
Dat die kerel niet kan rijden op circuit...*kuch* De beste stuurlui staan aan wal zeker?
'k heb zelden een filmpje gezien van iemand die op zo'n ,als het ware, relaxte manier zo'n wagencontrole heeft. Van die rijlijnen kan je van hieruit weinig zinnigs zeggen als je zelf nog nooit een poot op dat circuit gezet hebt.
Film geeft echt een vertekend beeld.
naar mijn gedacht gaat die kerel gewoon loeihard rond en is dat de reden waarom die auto zo balanceert op grip/no grip.
what a load of crap. Hoe weet jij wanneer hij volgas geeft? en zeg nu ni da je dat hoort. Op zo'n fimpje zie je en hoor je niet de helft van't mooi weer.
Dat die kerel niet kan rijden op circuit...*kuch* De beste stuurlui staan aan wal zeker?
'k heb zelden een filmpje gezien van iemand die op zo'n ,als het ware, relaxte manier zo'n wagencontrole heeft. Van die rijlijnen kan je van hieruit weinig zinnigs zeggen als je zelf nog nooit een poot op dat circuit gezet hebt.
Film geeft echt een vertekend beeld.
naar mijn gedacht gaat die kerel gewoon loeihard rond en is dat de reden waarom die auto zo balanceert op grip/no grip.
ik denk dat die kerel die drifts gewoon uitlokt...een beetje zoals sabine in de ringtaxi... als je niet met de auto kan rijden ga je denk ik niet met al dat duur materiaal mogen rijden...
Comment