Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten

Da's echt heel mooi !!

Comment

• TOINK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
        die fietser heeft dus totaal geen smaak van auto's precies...
        of er passeert iets nog exclusiever want de bestuurder van de ferrari kijkt precies ook
        wel naar links

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SLEMPIE Bekijk Berichten
          of er passeert iets nog exclusiever want de bestuurder van de ferrari kijkt precies ook
          wel naar links
          euh de ferraririjder kijkt naar de benen van zijn passagier.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
            euh de ferraririjder kijkt naar de benen van zijn passagier.
            of naar een mokkel op de stoep, ik zie ni zo direct een passagier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
              Wanneer komt ge de Sasse is van zijn les halen ?!

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras Bekijk Berichten
                  Dan moet de Sasse wel eerst eens in de les zitten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
                    Hebben ze bij TG ook es gedaan met een Z06. Van 0 naar 250 in 6de

da was in 4de

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                      Nee, die kerel kan gewoon serieus niet rijden op circuit.

Serieus: lange bocht en hij snijdt die volle gas op 't begin al aan?

what a load of crap. Hoe weet jij wanneer hij volgas geeft? en zeg nu ni da je dat hoort. Op zo'n fimpje zie je en hoor je niet de helft van't mooi weer.

Dat die kerel niet kan rijden op circuit...*kuch* De beste stuurlui staan aan wal zeker?
                      'k heb zelden een filmpje gezien van iemand die op zo'n ,als het ware, relaxte manier zo'n wagencontrole heeft. Van die rijlijnen kan je van hieruit weinig zinnigs zeggen als je zelf nog nooit een poot op dat circuit gezet hebt.
                      Film geeft echt een vertekend beeld.

naar mijn gedacht gaat die kerel gewoon loeihard rond en is dat de reden waarom die auto zo balanceert op grip/no grip.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten

Fack!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door soepap Bekijk Berichten
                          what a load of crap. Hoe weet jij wanneer hij volgas geeft? en zeg nu ni da je dat hoort. Op zo'n fimpje zie je en hoor je niet de helft van't mooi weer.

Dat die kerel niet kan rijden op circuit...*kuch* De beste stuurlui staan aan wal zeker?
                          'k heb zelden een filmpje gezien van iemand die op zo'n ,als het ware, relaxte manier zo'n wagencontrole heeft. Van die rijlijnen kan je van hieruit weinig zinnigs zeggen als je zelf nog nooit een poot op dat circuit gezet hebt.
                          Film geeft echt een vertekend beeld.

naar mijn gedacht gaat die kerel gewoon loeihard rond en is dat de reden waarom die auto zo balanceert op grip/no grip.
                          ik denk dat die kerel die drifts gewoon uitlokt...een beetje zoals sabine in de ringtaxi... als je niet met de auto kan rijden ga je denk ik niet met al dat duur materiaal mogen rijden...

Comment

• Als er iets is wat ik zou willen is het die, liever dan een lamborghini.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                              geilheid

zo'n stradale zou me ook nog wel smaken

nuja elk steigerend paard (dus ook die van porsche)

Comment

• Btw hij zegt dat ze allemaal uitverkocht zijn, dus de stradale versie is telkens een limited edition?

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras Bekijk Berichten
                                    Wij zijn toch al is in stijl een cursus gaan kopen hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                                      of naar een mokkel op de stoep, ik zie ni zo direct een passagier
                                      Volgens mij kijkt hij gewoon naar zijn kaart, die op de passagierszetel ligt, om te weten hoe hij moet rijden. De GPS zal te duur geweest zijn.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                        Hoe breed is dat ding jonge!

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                        2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                        2012-...
                                        '07 BMW 118d

Comment

Working...
                                        X