Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die vrouw verpest die foto jammer genoeg en wat is die pick-up rechtsonderaan, foutje bij het ps'en?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door soepap Bekijk Berichten
      what a load of crap. Hoe weet jij wanneer hij volgas geeft? en zeg nu ni da je dat hoort. Op zo'n fimpje zie je en hoor je niet de helft van't mooi weer.

Dat die kerel niet kan rijden op circuit...*kuch* De beste stuurlui staan aan wal zeker?
      'k heb zelden een filmpje gezien van iemand die op zo'n ,als het ware, relaxte manier zo'n wagencontrole heeft. Van die rijlijnen kan je van hieruit weinig zinnigs zeggen als je zelf nog nooit een poot op dat circuit gezet hebt.
      Film geeft echt een vertekend beeld.

naar mijn gedacht gaat die kerel gewoon loeihard rond en is dat de reden waarom die auto zo balanceert op grip/no grip.
      Deze beste stuurwal rijdt regelmatig rond op circuit. *kuch*

Je kan op 'n relaxte manier de impressie geven dat je wagencontrole hebt, maar als jij niet ziet dat die bocht iets te lang is voor de manier dat ie 'm aansnijdt dan stel ik mij toch vragen. Ok, je zal iets meer dan mij kennen over de techniek van 'n wagen, maar in 'n lange snelle bocht 't punt van grip/no grip zoeken is problemen zoeken waar je ze niet nodig hebt.

Meen jij 't echt serieus dat je zoveel aan je stuur moet compenseren in die 2e ronde die bocht naar rechts? Da's een bocht die je nice and smooth kunt aansnijden en volle gas kunt uitkomen. De helft van de tijd zit ie inderdaad maar 'n beetje te patsen (kont laten uitbreken), maar op de momenten dat ie 't meent dan vind 'k 't toch niet zuiver, hoor.

Ik zeg niet dat ik 't met die kar beter doe, ik zeg enkel dat 't beter kan. Ooit die episode gezien van fifth gear waar Tiff Tom Ford leert driften? Daar doet dit mij 'n beetje aan denken. Ie knalt gewoon overal volle bak door terwijl ie op bepaalde punten zuiverder moet rijden om echt deftig te rijden.

Sorry, but I'm not impressed. Zoals gezegd: ik vind het teveel patsen en een enzo is geen kar om dat op circuit te gaan doen.

Comment

• mannen die wat bijlezen op ferrarichat weten wel dat die kerel een serieus stukje kan sturen.
        Hijzelf heeft een 360CS en een GT3 RS, zijn vader heeft een enzo en een fxx en nog wa ander excl spul.
        In de fxx challenge heeft ie dit jaar continu top 3 qua tijden gereden, ni slecht zou ik zo zeggen om verkeerde lijnen te rijden

check zijn film'kes maar ff
        Last edited by BMWE46; 23/03/2008, 12:56.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWE46 Bekijk Berichten
          mannen die wat bijlezen op ferrarichat weten wel dat die kerel een serieus stukje kan sturen.
          Hijzelf heeft een 360CS en een GT3 RS, zijn vader heeft een enzo en een fxx en nog wa ander excl spul.
          In de fxx challenge heeft ie dit jaar continu top 3 qua tijden gereden, ni slecht zou ik zo zeggen om verkeerde lijnen te rijden

check zijn film'kes maar ff
          http://www.manuma.eu/Benvenuto.html
          Some guys have all the fun

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
            Wij zijn toch al is in stijl een cursus gaan kopen hé.
            Dat het maar rap terug zomer wordt verdomme !

Was inderdaad zalig

Comment

• Comment

• Past niet echt bij een scaglietti, al is het wel een mooie motor

Comment

• Rijden in de p4/5

+ YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Wat van vandaag...

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                        Wat van vandaag...

Ganz geil

Comment

• Die foto's doen me er naar verlangen om nog een GTR2 te spelen

EDIT:

Waarom heeft de ene Scuderia een vleugel en de andere niet? Ja, ok, wordt geprepareerd door een ander team maar toch... Die RedBull is knap in die livery!
                          Last edited by Stancke; 29/03/2008, 14:06.

Comment

• Comment

• 50 cent heeft ook wel een goeie Ferrari smaak, rode F50, gele Enzo Ferrari en een rode 599 GTB Fiorano

Je kan zeggen hij heeft toch al het geld van de wereld maar dat staat niet altijd gelijk aan smaak, had eerder gedacht aan een roze F430 spider met dikke spinners ofzo...

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk Berichten
                                50 cent heeft ook wel een goeie Ferrari smaak, rode F50, gele Enzo Ferrari en een rode 599 GTB Fiorano

Je kan zeggen hij heeft toch al het geld van de wereld maar dat staat niet altijd gelijk aan smaak, had eerder gedacht aan een roze F430 spider met dikke spinners ofzo...

http://www.youtube.com/watch?v=Fg2QkCyEbCg

Zelfs op die 599 geen gepolijste velgen.

Goeie smaak voor een Amerikaan ja!
                                1991 Mazda MX-5 NA
                                Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk Berichten
                                  50 cent heeft ook wel een goeie Ferrari smaak, rode F50, gele Enzo Ferrari en een rode 599 GTB Fiorano

http://www.youtube.com/watch?v=Fg2QkCyEbCg
                                  Zijn niet van hem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                                    Zijn niet van hem.
                                    Van wie dan wel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                      Van wie dan wel?
                                      er staat een heleboel te lezen op ferrarichat, maar ben vergeten welke topic. Denk celebrities and F-cars of zo, kan ook mis zijn. Maar die zijn inderdaad niet van hem, ze zouden uitgeleend zijn. Ik dacht dat ze te herkennen waren aan een sticker op de ruit. Veel van die huizen in cribs zijn ook hun eigendom niet.
                                      Het is net of hij de naam is vergeten van de 599 als hij hem voorstelt.
                                      Last edited by manneke; 30/03/2008, 01:58.
                                      i 1 2 1/2 6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                        Van wie dan wel?
                                        Van anderen , niet dat het zoveel uitmaakt he.

Comment

• Klinkt ergens wel logisch toch? Die mannen zijn een levend billboard.

@foto's Ferrari Relay of hoe het ook noemt. Waar is de tijd dat ze in Brugge op 't Zand stonden.... Direct eens kijken of ik de foto's nog heb liggen!

Comment

Working...
                                          X