Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten

naais

waar zijn die getrokken? Wat was er te doen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
      naais

waar zijn die getrokken? Wat was er te doen?
      Klikkie
      1991 Mazda MX-5 NA
      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Zagato?

Comment

• Is van ne chinees bij mijn weten

Comment

• Ik dacht Japanner.

Comment

• ahja ne jap juist sorry

Die jappen en chinezen enz trekken toch allemaal op mekaar

Comment

• Toch wel duidelijk verschil tussen ze, maar voor de meeste Europeanen is dat moeilijk te onderscheiden.

Comment

• Das waar maar die jappen zeggen dat wij ook allemaal op mekaar lijken he

Anyway ik ga terug on topic nu

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten

Zagato?
                    ja

& is niet noodzakelijk van die japanner
                    nu deze nu wel
                    maar er zijn er 5 gebouwd
                    deze & de 2 de int zwart zijn van de japanner
                    de 3de is in deze zeflde kleurencombo maar toch lichtelijk anders op 38 punten is van een italiaanse collector
                    nr 4 is donkergrijs & van een amerikaan
                    & nr 5 heb ik nog niet gezien dus weet nog niet waar die uithangt

Comment

• Ik dacht dat het bij 2 exemplaren gebleven was, thnx voor de info

Dus die Japanner heeft er 2

De voorkant is echt super, de achterkant wordt lelijk gemaakt door de uitsparingen van de uitlaten.

Comment

Ik dacht dat het bij 2 exemplaren gebleven was, thnx voor de info

Dus die Japanner heeft er 2

De voorkant is echt super, de achterkant wordt lelijk gemaakt door de uitsparingen van de uitlaten.
                        yep,
                        alhoewel die zwarte maar niet gespot geraakt, er bestaan wel 2 kleine fotookes van
                        die van de italiaan ben ik vorig jaar tegen gekomen in Brescia tijdens de Mille Miglia scruteneering

& die van de amerikaan was vorig jaar aanwezig op Laguna Seca, toen was die pas geleverd

Comment

• ferrari f430 is een kutbak... duurt lang voor je hem eindelijk onder de knie heb en is aartsmoeilijk om op bepaalde circuits los te laten( hierbij denk ik aan suzuka)
                          maar eens je er mee weg bent is het natuurlijk wel een droom

kheb juist GT5 prologue op de PS3 gekocht

Comment

• alhoewel die zwarte maar niet gespot geraakt
                            Ah nee?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                              ferrari f430 is een kutbak... duurt lang voor je hem eindelijk onder de knie heb en is aartsmoeilijk om op bepaalde circuits los te laten( hierbij denk ik aan suzuka)
                              maar eens je er mee weg bent is het natuurlijk wel een droom

kheb juist GT5 prologue op de PS3 gekocht
                              Zo'n spel is echt wel de referentie . Je zal dan zelfs nog met controller rijden gok ik....

je kan hier verdergaan: http://www.autoforum.be/showthread.p...88#post2595788

Comment

• Ik vind die Zagato echt lekker

Comment

Ik vind die Zagato echt lekker
                                  het is een zagato he... hate it or love it. Bij mij is het eerder het eerste.

Doe mij maar de GTO van Michiel Vandenbrink

Iemand een idee wanneer de eerste hiervan klaar is/ in productie gaat

Antwerpen is't Stad
                                  en al de rest is parking!!

Comment

• Die is zeker niet mis de GTO maar als ik moet kiezen => zagato

Het is zoals je zegt, hate it or love it

Comment

• misschien maar best ook he Hoe belachelijk zou het zijn als we op de volgende AF meeting met dezelfde auto afkomen

Antwerpen is't Stad
                                      en al de rest is parking!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
                                        Ah nee?

wel gedver, die had ik nog niet gezien
                                        enig idee waar dat was?

& the Mighty Blitzen BENZ in de achtergrond

Comment

Die is zeker niet mis de GTO maar als ik moet kiezen => zagato

Het is zoals je zegt, hate it or love it
                                          yep, heb zowiezo altijd al een zwakte voor de Zagato's gehad

daarbij is de Vandebrink nog niet af, dus zolang het nog maar bij een rendering is telt die niet mee

Comment

Working...
                                          X