Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FERRARI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenOk, veel zullen me niet wille geloven, maar dit is de wagen van een vriend van ons. Ge hebt zijn andere speelgoedjes nog nt gezien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenEnlight us with pics!
Kan al vertellen dat hij nog mclaren slr heeft, f430, cayenne gemballa en nog andere dingen
Ik probeer zo snel mogelijk aan hem foto's te vragen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenIk zal er zo rap mogelijk opzetten.
Kan al vertellen dat hij nog mclaren slr heeft, f430, cayenne gemballa en nog andere dingen
Ik probeer zo snel mogelijk aan hem foto's te vragen...Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenEn wel snel
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenKlinkt precies niet zoveel anders dan normaal.
Gisteren trouwens op café gezeten met een Enzo-eigenaar.
Ik ken zijn kleindochter en zijn zoon blijkbaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenGrapjas, kzwans nie ze. Gelooft me dan niet e. Mor kmoe dieje kerel te pakken zien te krijgen en das nt simpel. Geloof me
Gelieve ook ABN te typen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenZoek de 4 fouten!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
+ YouTube Video ----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
Comment
Comment