Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Comment

• + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
            Een vraagje aan de Ferrari-kenners; Twee jaar geleden kwam een kennis zijn pas gekochte Ferrari Modena-F1 laten zien. Man, man, ik ben geen sportwagenfanaat maar vanaf dan ben ik toch aan t'dromen van zo'n Modena. Nu merk ik op dat er Ferrari's Modena's te koop zijn voor een ( +/- 80.000 euro - 5 jaar oud en +/- 50.000 km's. Nu zegt diezelfde kennis dat het serieus op te passen (motormankementen, ed) is wanneer een Ferrari zijn 50.000 km's gereden heeft. Wat is ervan waar ?
            Ik ken dat gevoel, Antonio!
            In 2005 was ik door een vriend uitgenodigd in Monaco.
            Toen reed ik voor het eerst met een Ferrari, een ritje bij valavond langs de Franse Riviera.
            Dakje open, zwoele bries door de haren, en het fenomenaal gehuil van de V8 op de achtergrond.
            Ik was toen helemaal in de ban van het Ferrari virus.
            Met alle gekende gevolgen!

Nu wat betreft een 360 moet je naar 't schijnt wel opletten met de riemen.
            Die moeten na, ik denk, 30.000 km vervangen worden en dat kost wel wat geld.
            Maar luxe moet nu eenmaal betaald worden hé.

Comment

• mja tis toch niet normaal meer bij ferrari he, je betaald niet enkel de onderdelen maar telkens weer betaal je je dik

Comment

• Onlangs nog ergens de prijs gezien van de wielbouten van een F430 of 360... Weet het niet meer precies

€89/stuk

Comment

• Een riem van een 360 vervangen is dus echt geen moeilijk werk ..

Waarmee ik maar wil zeggen, dat ook een niet-officiële concessiehouder dat perfect kan .. Of je dat wil, moet je zelf uitmaken.

Ik probeer niet te veel te kijken naar een 360 ... slecht voor mijn gezondheid ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
                    @ Rangedude

Deze nog met Scuderia voorbumper = AF

Comment

• de FCN rijvaardigheidsdag op Zandvoort van vorige week donderdag

Comment

• Ik ga morgen in de garage is informeren naar die Scuderia bumper.

Novitec heeft ook een mooi, nieuw model van zwarte velg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                          Onlangs nog ergens de prijs gezien van de wielbouten van een F430 of 360... Weet het niet meer precies

€89/stuk
                          alles waar een logo opstaat moet opbrengen he, ne 2008 kalender van de f1 kost 75€

Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                          @ Rangedude

Deze nog met Scuderia voorbumper = AF
                          wannabe

Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk Berichten
                          Een riem van een 360 vervangen is dus echt geen moeilijk werk ..

Waarmee ik maar wil zeggen, dat ook een niet-officiële concessiehouder dat perfect kan .. Of je dat wil, moet je zelf uitmaken.

Ik probeer niet te veel te kijken naar een 360 ... slecht voor mijn gezondheid ...
                          360 is populair omdat zijn onderhoudsprijzen "relaftief" laag liggen ivm de rest.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
                            de FCN rijvaardigheidsdag op Zandvoort van vorige week donderdag
                            Correct

Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
                            Ik ga morgen in de garage is informeren naar die Scuderia bumper.

Novitec heeft ook een mooi, nieuw model van zwarte velg.
                            Jij hebt een F430 ?

Comment

Jij hebt een F430 ?

Tis voor op zen Fiat Multipla ...

Comment

• en toen werd het stil...

btw iemand 250GTO kopen?

Purchase and sale of premium and classic cars of the brands Ferrari, Porsche, Mercedes, McLaren, Bugatti, Lamborghini, Bentley, Pagani and more.

Comment

en toen werd het stil...

btw iemand 250GTO kopen?

http://www.autosalon-singen.de/Katal...?languageID=de

nee dank u, kheb 't niet voor replica's...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
                                    de FCN rijvaardigheidsdag op Zandvoort van vorige week donderdag
                                    die F40 is dat die van die vriend van Jan?

Comment

• Dit staat ook wel vet...

Comment

• Nog nooit gezien 575 GTZ Zagato

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
                                          Ik ken dat gevoel, Antonio!
                                          In 2005 was ik door een vriend uitgenodigd in Monaco.
                                          Toen reed ik voor het eerst met een Ferrari, een ritje bij valavond langs de Franse Riviera.
                                          Dakje open, zwoele bries door de haren, en het fenomenaal gehuil van de V8 op de achtergrond.
                                          Ik was toen helemaal in de ban van het Ferrari virus.
                                          Met alle gekende gevolgen!

Nu wat betreft een 360 moet je naar 't schijnt wel opletten met de riemen.
                                          Die moeten na, ik denk, 30.000 km vervangen worden en dat kost wel wat geld.
                                          Maar luxe moet nu eenmaal betaald worden hé.
                                          Het is toch eerst eens goed nadenken vooraleer je een (tweedehands) Ferrari aankoopt. Een belangrijke kwestie is toch:
                                          1) Hoeveel kost een verzekering
                                          2) Hoeveel kost onderhoud
                                          3) Hoe "kwalitatief" is de wagen ?
                                          Het is niet ondenkbaar dat ik pakweg binnen 6 à 7 jaar een beslissing ga nemen: Tweedehands Ferrari of helemaal geen Ferrari. De tweedehands zal dan wel een F430 zijn.

Och ja, we zien wel. Plannen maken kosten geen geld.
                                          AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

Working...
                                          X