Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• daarnet nog 2 ferrari's te kakken gezet ...en dat met mijn dieselstoof...was wel niet allemaal volgens het boekske...maar de bloemen worden aan de eindmeet gegeven

Comment

• fiatjes zijn geen ferrari's he wannes ook al niet omdat ze rood zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
        fiatjes zijn geen ferrari's he wannes ook al niet omdat ze rood zijn
        deze waren wel degelijk "echte" maar ze waren iets minder gek dan wanneskeen dat helpt natuurlijk ook wel altijd

Comment

• Welke waren het?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
            deze waren wel degelijk "echte" maar ze waren iets minder gek dan wanneskeen dat helpt natuurlijk ook wel altijd
            idd tis dat he, iedereen kan tegen mij winnen aan de lichten ik doe ook niet gek... als hebben ze een 55pk'tje bij. Tis hoe ge er mee rijd he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
              die F40 is dat die van die vriend van Jan?
              nee, is een andere rode F40

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                Nog nooit gezien 575 GTZ Zagato

CRAP

NR5

& ie zit ook in italie, nu alleen dat ding nog tegen komen
                in welke stad is dat genomen?

Comment

• Brescia

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                    Brescia
                    ook al?
                    nr 3, de eerste italiaanse ben ik ook in Brescia tegen gekomen
                    hm, dan hopen dak deze volgende maand daar ook zie

Comment

• Er zijn ondertussen al geruchten dat er méér dan 5 zijn.

Comment

• zal het ze volgende week wel vragen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
                          CRAP

NR5

& ie zit ook in italie, nu alleen dat ding nog tegen komen
                          in welke stad is dat genomen?
                          Eindelijk komt die ook boven

Niet mis maar de zwarte en zilvere zijn mooier, en de uitsparingen van de uitlaten blijf ik maar vinden. Voor de rest

Hopelijk kom je die volgende maand in het echt tegen \

Btw, welke motor ligt daar precies in?

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
                              Het is toch eerst eens goed nadenken vooraleer je een (tweedehands) Ferrari aankoopt. Een belangrijke kwestie is toch:
                              1) Hoeveel kost een verzekering
                              Omnium is 4000 euri.

Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
                              2) Hoeveel kost onderhoud
                              Valt best mee.
                              Ben tot nu toe nog niet omver gevallen van die fakturen.
                              3) Hoe "kwalitatief" is de wagen ?
                              F430 steek echt goed ineen.
                              Mss de eerste Ferrari die goed ineen steekt, maar beter laat dan nooit!
                              Het is niet ondenkbaar dat ik pakweg binnen 6 à 7 jaar een beslissing ga nemen: Tweedehands Ferrari of helemaal geen Ferrari. De tweedehands zal dan wel een F430 zijn.

Och ja, we zien wel. Plannen maken kosten geen geld.
                              Binnen 6 à 7 jaar zullen er zeker koopjes te doen zijn.
                              Wie weet die van mij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                                Wanneske was weer helemaal ontketend!!!
                                Last edited by ; 17/04/2008, 15:43. Reden: Wanneske kreeg bijna een hartstilstand

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten

Binnen 6 à 7 jaar zullen er zeker koopjes te doen zijn.
                                  Wie weet die van mij.
                                  Laat mij iets weten. Tegen diene tijd zal de omnium ook gezakt zijn. k'Heb wel op het internet een Ferrari Maranello (of zoiets) zien staan van 1995 die pas een groot onderhoud heeft gehad twv 10.000 euro
                                  AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Persoonlijk denk ik dat die 430's niet veel in waarde gaan zakken,

als je ze na 1 jaar wilt verkopen krijg je er nog 96% van de nieuwwaarde voor.

Dat is het hoogste van allemaal. Blijk uit een test die een jaartje terug werd gedaan.

Op 10 jaar kan er al wel wat veranderen maar zelf de gemiddelde 355 kost nog +60.000€ gaande van '99 tot 'xx ten vroegste '94. Sommige gaan nog zelfs +80k en dat voor +12 jaar...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
                                      Laat mij iets weten. Tegen diene tijd zal de omnium ook gezakt zijn. k'Heb wel op het internet een Ferrari Maranello (of zoiets) zien staan van 1995 die pas een groot onderhoud heeft gehad twv 10.000 euro
                                      Wanneske heeft aan zijn Porsche 964 Turbo ook 10000 euro kosten gedaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
                                        Persoonlijk denk ik dat die 430's niet veel in waarde gaan zakken,

als je ze na 1 jaar wilt verkopen krijg je er nog 96% van de nieuwwaarde voor.

Dat is het hoogste van allemaal. Blijk uit een test die een jaartje terug werd gedaan.

Op 10 jaar kan er al wel wat veranderen maar zelf de gemiddelde 355 kost nog +60.000€ gaande van '99 tot 'xx ten vroegste '94. Sommige gaan nog zelfs +80k en dat voor +12 jaar...
                                        Ik ben een beginnende Ferrari-liefhebber dus ik wil dit niet in twijfel brengen. Maar ik stel vast dat een Modena van pakweg 2002 + 50.000 km's op de teller, je "al" kan kopen a/d prijs van 80.000 euro. Kost een standaard Modena niet een 150.000 euro ? Dat is dus 1/2 van de nieuwprijs op 6 jaar tijd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
                                          Wanneske heeft aan zijn Porsche 964 Turbo ook 10000 euro kosten gedaan.
                                          Mja, dat zijn kosten maar geen "standaard" groot onderhoud.

Comment

Working...
                                          X