Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
daarnet nog 2 ferrari's te kakken gezet ...en dat met mijn dieselstoof...was wel niet allemaal volgens het boekske...maar de bloemen worden aan de eindmeet gegeven
Het is niet ondenkbaar dat ik pakweg binnen 6 à 7 jaar een beslissing ga nemen: Tweedehands Ferrari of helemaal geen Ferrari. De tweedehands zal dan wel een F430 zijn.
Och ja, we zien wel. Plannen maken kosten geen geld.
Binnen 6 à 7 jaar zullen er zeker koopjes te doen zijn.
Wie weet die van mij.
Binnen 6 à 7 jaar zullen er zeker koopjes te doen zijn.
Wie weet die van mij.
Laat mij iets weten. Tegen diene tijd zal de omnium ook gezakt zijn. k'Heb wel op het internet een Ferrari Maranello (of zoiets) zien staan van 1995 die pas een groot onderhoud heeft gehad twv 10.000 euro
Persoonlijk denk ik dat die 430's niet veel in waarde gaan zakken,
als je ze na 1 jaar wilt verkopen krijg je er nog 96% van de nieuwwaarde voor.
Dat is het hoogste van allemaal. Blijk uit een test die een jaartje terug werd gedaan.
Op 10 jaar kan er al wel wat veranderen maar zelf de gemiddelde 355 kost nog +60.000€ gaande van '99 tot 'xx ten vroegste '94. Sommige gaan nog zelfs +80k en dat voor +12 jaar...
Laat mij iets weten. Tegen diene tijd zal de omnium ook gezakt zijn. k'Heb wel op het internet een Ferrari Maranello (of zoiets) zien staan van 1995 die pas een groot onderhoud heeft gehad twv 10.000 euro
Wanneske heeft aan zijn Porsche 964 Turbo ook 10000 euro kosten gedaan.
Persoonlijk denk ik dat die 430's niet veel in waarde gaan zakken,
als je ze na 1 jaar wilt verkopen krijg je er nog 96% van de nieuwwaarde voor.
Dat is het hoogste van allemaal. Blijk uit een test die een jaartje terug werd gedaan.
Op 10 jaar kan er al wel wat veranderen maar zelf de gemiddelde 355 kost nog +60.000€ gaande van '99 tot 'xx ten vroegste '94. Sommige gaan nog zelfs +80k en dat voor +12 jaar...
Ik ben een beginnende Ferrari-liefhebber dus ik wil dit niet in twijfel brengen. Maar ik stel vast dat een Modena van pakweg 2002 + 50.000 km's op de teller, je "al" kan kopen a/d prijs van 80.000 euro. Kost een standaard Modena niet een 150.000 euro ? Dat is dus 1/2 van de nieuwprijs op 6 jaar tijd.
Comment