Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• wsl van een marokkaan zeker?
        YLA? ==> j'allah j'allah!

Comment

• Dat elleboogje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
            wsl van een marokkaan zeker?
            YLA? ==> j'allah j'allah!
            een indier... als ik denk dat het is dewelke ik denk woont die in edegem

Comment

• Toch liever geen zwarte velg op die 599, vraagt iets meer contrast imo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                360 is toch wel pakken knapper imo.
                ik durf een F430 zelfs lelijk noemen, althans niet mooi genoeg voor een Ferrari

die van RL is nog knap omdat die het carbon achteraan heeft, dat breekt de lijnen een beetje en dat mag wel op die hoge kont.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                  een indier... als ik denk dat het is dewelke ik denk woont die in edegem
                  Is gewoon van een doodnormale Belg. Hij heeft nog een blauwe Bentley Continental GTC, en vroeger had die een Conti GT.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                    ik durf een F430 zelfs lelijk noemen, althans niet mooi genoeg voor een Ferrari
                    Toch nog iemand die dat ook denkt.

Bij de 430 is de achterkant te druk imo, om dan nog te zwijgen van de Scuderia.

Comment

• Comment

• Prachtige lijn.

Comment

• + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video
                          Last edited by GeeZer; 15/05/2008, 02:13.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten

Wunderschön!

Comment

• Iemand die weet wat er te beleven valt in Ieper?? Gisteren een 25tal Ferrari's gezien uit Australie die verbleven in Novotel in Ieper.. Nu zie ik door de industriezone geregeld Ferrari's passeren + helicopter die continu boven Ieper vliegt..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                Toch nog iemand die dat ook denkt.

Bij de 430 is de achterkant te druk imo, om dan nog te zwijgen van de Scuderia.
                                Een F430 kan je ook moeilijk mooi noemen, of je moet echt merkenblind zijn. Het rijgedrag en de prestaties daarentegen zijn volledig Ferrariwaardig!

Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                Prachtwagen idd, maar helaas even duur in onderhoud. En die velgen zijn echt zo om misselijk van te worden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
                                  Een F430 kan je ook moeilijk mooi noemen, of je moet echt merkenblind zijn. Het rijgedrag en de prestaties daarentegen zijn volledig Ferrariwaardig!

Ik vind het nochtans een prachtige wagen, en niet omdat het een Ferrari is.

Comment

• Het uiterlijk is zeker niet mis, maar het kan zeker beter. Maar als geheel zeker een prachtige wagen.

Comment

• Daarnet een Superamerica tegengekomen, zijn die dingen niet relatief zeldzaam?

Comment

• 559 exemplaren dacht ik...

Comment

• Vraagje...

Gaan de Ferrari Days @ Spa op 7 en 8 juni nog altijd door?
                                          Wat is er zo allemaal te verwachten? Kan je terug de nieuwste Alfa's test rijden?

Comment

Working...
                                          X