Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
    is een hotel, was vroeger een buiten paleis
    http://www.villadeste.it/cgi/index.asp
    Thx, ik had al zo'n vermoeden.

Edit: nu je het zegt

Comment

• Als ik dit Ferrari topic bekijk, en elke foto ervan, dan komen er maar 4 woorden in mij op: Geef mij Lamborghini maar.

Alleen maar de F430 zou ik verkiezen boven de nieuwe Gallardo.
      Maar tegenover de oude Gallardo zou ik nog de Lambo kiezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
        Als ik dit Ferrari topic bekijk, en elke foto ervan, dan komen er maar 4 woorden in mij op: Geef mij Lamborghini maar.
        Ga dan maar naar het Lamborghini Lovers topic.

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
              eurh, nee
              die moeten ze geen nieuw leven inblazen gezien de auction results van het afgelopen jaar op Cali's

ze incasseren gewoonweg op hun "history" terwijl de nieuwe er weeral niet veel mee te maken heeft, laat staan een fold-up hard top
              Ik had het gewoon op het design, wat naar mijn mening overduidelijk hierop geïnspireerd is (lijn, zijvents, koplampen, hood scoop, ...) maar er in de verste verte niet kan aan tippen.
              Uiteraard zijn dit topklassiekers op zich.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                  Ik had het gewoon op het design, wat naar mijn mening overduidelijk hierop geïnspireerd is (lijn, zijvents, koplampen, hood scoop, ...) maar er in de verste verte niet kan aan tippen.
                  Uiteraard zijn dit topklassiekers op zich.
                  in ieder geval trekt de nieuwe California al wat meer op het originele vooral aks je naar hun vorig blast from the past kijkt de SuperAmerica die toch compleet niets van de Superamerica's had, niets van de 410's & 400's alhoewel die bijna allemaal verschillend waren natuurlijk

Comment

• Dit begrijp ik dus niet hé

Lak was mat en/of in plekken, logo's geript, interieur afgeleefd

Er stond ook nog een Nero/Nero F430 F1 met 11500 km... Ook een doodsaaie combo

Comment

• Zeldzame verschijning zo een Superamerica

Comment

• merci voor de pics s8, kom je nu mijn scherm ook afvegen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten

JEETJE MINA !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk Berichten
                            JEETJE MINA !
                            ²²²²²²²²²

Comment

• Hoe noemt die mat zwarte kleur officieel eigenlijk?

Comment

• Dat is geen Ferrari kleur é? Komt van Novitec dacht ik...

Comment

• Misschien rare vraag, maar hoe is de GPS eigenlijk uitgewerkt bij de Ferrari? Het is maar: ik zie altijd maar 'n standaard formaat voor de radio en nergens schermpjes die kunnen wijzen op 'n GPS met kaarten.

Zelfde manier als bij de Veyron? (in de spiegel)

Comment

• In een Modena zit de GPS in de radio verwerkt... Dunno hoe het zit bij andere modellen

Edit:

Hier kan je het zien (pijl rechts)
                                    Last edited by zwoemba; 22/05/2008, 11:38.

Comment

• Ferrari's test circuit is nu op één, tis de toer maar ze zijn nu in Maranello en tis al paar minuten lang ferrari's op t circuit dat ze aan het laten zien zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                                        In een Modena zit de GPS in de radio verwerkt... Dunno hoe het zit bij andere modellen

Edit:

Hier kan je het zien (pijl rechts)

Dat is dezelfde radio als in ScoobySteve zijn Sti. Lijkt er toch verdomd goed op

Comment

• Dat is zo'n Becker gps/radio ding zeker?
                                          1991 Mazda MX-5 NA
                                          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                          www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

Working...
                                          X