Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
eurh, nee
die moeten ze geen nieuw leven inblazen gezien de auction results van het afgelopen jaar op Cali's
ze incasseren gewoonweg op hun "history" terwijl de nieuwe er weeral niet veel mee te maken heeft, laat staan een fold-up hard top
Ik had het gewoon op het design, wat naar mijn mening overduidelijk hierop geïnspireerd is (lijn, zijvents, koplampen, hood scoop, ...) maar er in de verste verte niet kan aan tippen.
Uiteraard zijn dit topklassiekers op zich.
Ik had het gewoon op het design, wat naar mijn mening overduidelijk hierop geïnspireerd is (lijn, zijvents, koplampen, hood scoop, ...) maar er in de verste verte niet kan aan tippen.
Uiteraard zijn dit topklassiekers op zich.
in ieder geval trekt de nieuwe California al wat meer op het originele vooral aks je naar hun vorig blast from the past kijkt de SuperAmerica die toch compleet niets van de Superamerica's had, niets van de 410's & 400's alhoewel die bijna allemaal verschillend waren natuurlijk
Misschien rare vraag, maar hoe is de GPS eigenlijk uitgewerkt bij de Ferrari? Het is maar: ik zie altijd maar 'n standaard formaat voor de radio en nergens schermpjes die kunnen wijzen op 'n GPS met kaarten.
Ferrari's test circuit is nu op één, tis de toer maar ze zijn nu in Maranello en tis al paar minuten lang ferrari's op t circuit dat ze aan het laten zien zijn
Comment