hoe fout het ook is, maar echt lelijk kan ik het niet noemen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FERRARI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichtendenk ook dat het rosso rubino is ja
En moest er hier iemand dat ding willen kopen, reserveer ik alvast een ritje. Als passagier is voldoende. Ongelofelijk veel dank bij voorbaat en blabla.
Comment
-
hmm, die heb ik dan ook gezien
dacht dat het SCU-666 was, of er zijn er 2Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenHet loopt uit de hand bij die arabieren, vooral dan met hun ferrari's.
Heb ier ook nog wa foto's op mijn pc staan, kzal ze ne keer uploaden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichtennog een paar in rubino
maar hij moet dan een tan interior hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
chocolade taart gaan halen bij Delrey, jummie
Comment
-
Arabieren zijn gek, dat weet iedereen. Ze doen de raarste dingen met auto's, ze bestellen een matzwarte LP640 met een roze interieur of een gifgroene Veyron. De auto's zijn dan vaak ook voorzien van geblindeerd of spiegelend glas. Wat je minder vaak ziet is dat de auto zelf net een spiegel is.
Dat moet deze inwoner van Dubai ook gedacht hebben, dus heeft hij zijn Ferrari 599 GTB in een chromen kleur laten spuiten. Het zou ook kunnen dat er folie overheen zit, maar dat maakt voor het uiterlijk niets uit. Als je de Ferrari overdag tegenkomt zal je best verblind kunnen worden door de zon of 's avonds zou je door je eigen koplampen verblind kunnen worden, maar het is natuurlijk wel een bijzondere verschijning.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenHoeveel keer gaat dat onding hier nog gerepost worden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichteneen van men fav kleuren
maar hij moet dan een tan interior hebben
toevallig nog voorbeeldjes in je collectie zitten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichtenjij weet wat mooi is
toevallig nog voorbeeldjes in je collectie zitten
de laatste keer dat die gezien heb was op de Louis Vuitton Concours op Saint Cloud 2003
heb er nog wel geloof ik eentje tegen gekomen op Pebble
is een nogal zeldzame kleur tot mijn grote spijt
zal eens goed moeten gaan zoeken naar wat shots van die wagens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichtende eigenaar van Lyncx heeft zo'n Lusso met die kleurencombo
de laatste keer dat die gezien heb was op de Louis Vuitton Concours op Saint Cloud 2003
heb er nog wel geloof ik eentje tegen gekomen op Pebble
is een nogal zeldzame kleur tot mijn grote spijt
zal eens goed moeten gaan zoeken naar wat shots van die wagens
Comment
Comment