Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• hoe fout het ook is, maar echt lelijk kan ik het niet noemen

Antwerpen is't Stad
    en al de rest is parking!!

Comment

• My god. Doet da weg.

Comment

• Comment

• Hoe doe je dat?

Comment

• De velg gebroken? Dat zal waarschijnlijk veel te rap op een harde borduur rijden zijn.

Echt een ongeval ziet het er niet uit want de carrosserie lijkt nog in goede staat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichten
              denk ook dat het rosso rubino is ja
              Hier zie, dit is ook "nen rubinoroden":

En moest er hier iemand dat ding willen kopen, reserveer ik alvast een ritje. Als passagier is voldoende. Ongelofelijk veel dank bij voorbaat en blabla.

120d Hatch Edition Sport

Comment

• hmm, die heb ik dan ook gezien

dacht dat het SCU-666 was, of er zijn er 2
                Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                  Het loopt uit de hand bij die arabieren, vooral dan met hun ferrari's.

Heb ier ook nog wa foto's op mijn pc staan, kzal ze ne keer uploaden.

Dat was op Ocean Avenue in Carmel (CA) 2006

Comment

nog een paar in rubino

een van men fav kleuren
                    maar hij moet dan een tan interior hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
                      die heeft goede smaak
                      chocolade taart gaan halen bij Delrey, jummie

Comment

• Arabieren zijn gek, dat weet iedereen. Ze doen de raarste dingen met auto's, ze bestellen een matzwarte LP640 met een roze interieur of een gifgroene Veyron. De auto's zijn dan vaak ook voorzien van geblindeerd of spiegelend glas. Wat je minder vaak ziet is dat de auto zelf net een spiegel is.

Dat moet deze inwoner van Dubai ook gedacht hebben, dus heeft hij zijn Ferrari 599 GTB in een chromen kleur laten spuiten. Het zou ook kunnen dat er folie overheen zit, maar dat maakt voor het uiterlijk niets uit. Als je de Ferrari overdag tegenkomt zal je best verblind kunnen worden door de zon of 's avonds zou je door je eigen koplampen verblind kunnen worden, maar het is natuurlijk wel een bijzondere verschijning.

Comment

• Hoeveel keer gaat dat onding hier nog gerepost worden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                            Hoeveel keer gaat dat onding hier nog gerepost worden?
                            Welk ding? Ik ben verblind, ik zie niets

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
                              een van men fav kleuren
                              maar hij moet dan een tan interior hebben
                              jij weet wat mooi is

toevallig nog voorbeeldjes in je collectie zitten

Antwerpen is't Stad

Comment

jij weet wat mooi is

toevallig nog voorbeeldjes in je collectie zitten
                                de eigenaar van Lyncx heeft zo'n Lusso met die kleurencombo
                                de laatste keer dat die gezien heb was op de Louis Vuitton Concours op Saint Cloud 2003
                                heb er nog wel geloof ik eentje tegen gekomen op Pebble

is een nogal zeldzame kleur tot mijn grote spijt

zal eens goed moeten gaan zoeken naar wat shots van die wagens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
                                  de eigenaar van Lyncx heeft zo'n Lusso met die kleurencombo
                                  de laatste keer dat die gezien heb was op de Louis Vuitton Concours op Saint Cloud 2003
                                  heb er nog wel geloof ik eentje tegen gekomen op Pebble

is een nogal zeldzame kleur tot mijn grote spijt

zal eens goed moeten gaan zoeken naar wat shots van die wagens
                                  moest je er vinden zijn ze hier altijd welkom... wat een hemelse kleur

Antwerpen is't Stad

Comment

• hmm
                                    blijkbaar was het vorig jaar op Ferrari 60th Concorso d'Eleganza dat ik er eentje de laatste eentje ben tegen gekomen
                                    s/n 45095T

zal nog eens op de oude dvd's gaan snuffelen naar de foto's van op Saint Cloud naar de andere Lusso

Comment

• nu vind ik die zwitser toch te licht van kleur

hier is in ieder geval die van de eigenaar van lynx tijdens 2003

Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X