Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• En bij die mooie projectjes is er ook altijd wel iets aan de wagen erg fout. HIer bv de uitlaten, en die mistlichten zijn ook gewoon lelijk

Comment

• wit is zo lelijk, afschuwelijk gewoon (balloon white buiten beschouwing gelaten )

en die mansory ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
        Echt zeer mottige combo.
        Idd. Dat wit en volledig rood zijn sowieso al niet echt mijn ding, maar samen wordt het alleen erger. Een beetje rood in het interieur is mooi, maar dit is echt veel te veel.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Last edited by fabke13; 28/07/2008, 16:04.
          Tijd brengt raad........
          6,1 l/100km

Comment

• Ziet er een vrij ingewikkeld daksysteem uit. Om dat in die koffer te krijgen, chapeau!

Hoe lang zou het openen/sluiten ervan duren?

Comment

• Die FS by Mansory is een Bentley om zeep helpen, lelijke voorbumper met die chrome/aluminium mistlichten.

Maar idd dit is een van de betere creaties van Mansory.

Comment

• Comment

• Een van de lelijkste Ferrari's ooit but still

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
                    Een van de lelijkste Ferrari's ooit but still

Dude.

Sinds de Enzo zijn er allemaal maar gedrochten en etterbuilen als design geweest bij Ferrari... en dan noem je een F50 1 van de lelijkste Ferrari's ooit??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten

Dude.

Sinds de Enzo zijn er allemaal maar gedrochten en etterbuilen als design geweest bij Ferrari... en dan noem je een F50 1 van de lelijkste Ferrari's ooit??
                      Ik vind de nieuwe Ferrari's juist zeer knap (op de California na dan). De Enzo was idd een gedrocht maar de F50 ook imo.

Comment

• Smaken... of het gebrek er aan zeker?

Comment

• Duuuude.

F40 >> F50 >> Enzo >>> 599 > F430 > Lada Niva > California.

Comment

• Op de eerste 2 moet ik je gelijk geven.
                            Dan kom de Lada.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
                              Een van de lelijkste Ferrari's ooit but still
                              WOOOOOT

Ik vind de F50 wel knapper dan de F40.

Comment

• En wat als het italiaanse mechanisme in deze stand blijft steken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                  Smaken... of het gebrek er aan zeker?

Comment

• Hier in de buurt heeft iemand een scuderia gekocht. Heb hem gisteren 4 of 5 keer voorbij zien en horen komen. Hij klinkt iets minder mooi dan een gewone 430 maar zo veel bruter harder en racyer. Hoop dat ik hem nog vaak zie, wat een beest, ze rijden ook flink door met dat ding, tis een rode met strepen. Vanavond weer ff kijken of hij er niet is

Edit: en ge hoort die klep in de uitlaat echt open gaan, wat er dan voor geluid uitkomt... :o
                                    Last edited by GeeZer; 29/07/2008, 15:45.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
                                      Precies Transformers.

Rami zou zeggen Transfoormers.

Comment

• F50

is die niet verkozen tot best rijdende ferrari ooit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                          F50

is die niet verkozen tot best rijdende ferrari ooit?
                                          mocht ik mogen kiezen tussen 288GTO / F40 / F50 / Enzo dan kies ik zonder twijfel de F50
                                          288GTO is wel nog zeldzamer maar mist wat uitstraling
                                          F40 fantastische wagen maar er zijn er net iets te veel van
                                          Enzo ???
                                          F50 zeldzaam en ziet eruit zoals hij klinkt ! dan nog liefst in het geel

Comment

Working...
                                          X