Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    Dat is de enige track waar er officiele cijfers van beiden zijn vrijgegeven.
    Wat ik kan vinden.

Mugello:

Enzo: 2.00
    MC 12: 1.44

Fiorano:
    Enzo: 1.25
    MC 12: 1.12.3

Maar dat is wss de raceversie van de MC12

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten

Tis anders wel The Stig, sneller dan Lewis Hamilton of gelijk welke andere rijder op dat parcours.
      Ja en ge moet geen f430 spider kopen want dan horen ze het liedje wat ge aan het luisteren zijt. Ik zal eens andere tijden zoeken, ben wel benieuwd welke de snelste is

Comment

• RIP

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
          want dan horen ze het liedje wat ge aan het luisteren zijt.
          Ik ben niet mee...

Comment

Ik ben niet mee...
            commentaar van clarckson op de F430

Comment

• bij de test van de f430, gewoon maar een voorbeeld van iets dat onzin is, maar dit is nog duidelijk een grap, soms vind ik het er echt over gaan wat ze zeggen. Maar ik vind niet meteen nurnburgring laptimes van beide auto's

Comment

• Ferrari geeft geen toestemming aan Sport Auto om de Enzo over de Ring te jagen. Evenals MC12.

Denk dat ze schrik hadden van de Carrera GT

Comment

• Jaja maar zijn toontje als hij iets zegt dat echt om te lachen is moet je toch herkennen.

Als hij serieus is hoor je het ook wel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                    Ferrari geeft geen toestemming aan Sport Auto om de Enzo over de Ring te jagen. Evenals MC12.

Denk dat ze schrik hadden van de Carrera GT
                    Ze kunnen toch iemand die een Enzo heeft niet tegenhouden hem even uit handen te geven om de tijd op te meten of wel?

Comment

Ze kunnen toch iemand die een Enzo heeft niet tegenhouden hem even uit handen te geven om de tijd op te meten of wel?
                      Neen.

Maar niemand zal dat aangedurft hebben, of ze wilden de verzekeringspremie niet betalen zeker

Comment

• Heerlijke beelden!

+ YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• bron: www.autogespot.com

GEZOCHT: lekker hapje, liefst rijk octaangehalte

Comment

• Dat is toch een Ferrari kopen om er nadien met te kunnen lachen?

Ik vind dit een Rami Ferrari!

Comment

• Gumball ya know

Die 'tanden' zijn trouwens nagedaan van een team dat in de Ferrari Challenge zit

Comment

• En die velgen op die Maybach

Comment

• Er staat precies nogal een kapitaal in die garage,..jawadde

Comment

• 1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                    2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Eindelijk nog een F430 zonder dat lelijke carbon achterstuk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
                                        Eindelijk nog een F430 zonder dat lelijke carbon achterstuk.
                                        Ik vind het mooier met

Comment

• Niet heel veilig, maar prachtige beelden

+ YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Working...
                                          X