Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
    Concours paleis het Loo ! staan uw mooie foto's ergens tesamen op een site ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
      Nee. Misschien maak ik hier straks ergens een topicje aan.
      Was jij er ook?

Comment

• F430
        fijn ritje (ondanks een razende madame bij de thuiskomst)
        en...
        ons vader heeft vandaag de F430 even de sporen mogen geven,
        nogmaals dank aan RL
        echt fijne kerel!!!!!!! ge verdient dat bakske
        Bijgevoegde Bestanden
        Last edited by ; 01/09/2008, 17:00.

Comment

ik had eigelijk verwacht jouw daar tegen te komen

Comment

• Gisteren met deze 2 mogen meerijden... Mijn eerste keer in een Ferrari!

Last edited by ; 01/09/2008, 17:29.

Comment

• Comment

• Comment

• Wat een knappe 360 Zie deze veel liever in het zwart dan in het rood.

360>>>>>>>>>>430 imo

Comment

• Leuk, nieuwe aanwinst van den 00.N.00?
                    1991 Mazda MX-5 NA
                    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                      Wat een knappe 360 Zie deze veel liever in het zwart dan in het rood.

360>>>>>>>>>>430 imo
                      Echt hè, en in een goede staat dat deze was! De eigenaar had hem gekocht met 8000 km op de teller en nu staan er 15000 op. Duidelijk dat de eerste eigenaar hem enkel gebruikte op zondag.

Maar ik heb toch nog altijd liever de Porsche hoor, meer bruikbaar en minder opzichtig vooral. Die Ferrari heeft gemiddeld om de 20000 km een nieuwe koppeling en nieuwe banden nodig. Die Porsche die ervoor staat heeft momenteel 28k op de klok en moet nog z'n eerste onderhoud hebben.
                      Last edited by ; 01/09/2008, 17:30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                        Leuk, nieuwe aanwinst van den 00.N.00?
                        Nee, maatje van hem.

Comment

• mooi spul

Comment

• Idd. 360 >> 430.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
                              Wegligging en schakelen van een F430 is nochtans beter sé.

Om de hoeveel km moet een F360 dan zijn koppeling vervangen?

Want dat is bij een F430 toch betrekkelijk snel hoorde ik eens van Wannes.

Comment

• ik zeg maar iets?

meer of minder dan 5.000km?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                                  F430
                                  fijn ritje (ondanks een razende madame bij de thuiskomst)
                                  en...
                                  ons vader heeft vandaag de F430 even de sporen mogen geven,
                                  nogmaals dank aan RL
                                  echt fijne kerel!!!!!!! ge verdient dat bakske
                                  Ik vond het ook erg leuk om een fervent Porsche liefhebber met het F-virus te besmetten.

Hij zei me achteraf heel oprecht : "Porsche dat is mijn BMW maal tien, maar Ferrari, dat is Porsche maal honderd!"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
                                    ik had eigelijk verwacht jouw daar tegen te komen
                                    Ik had mezelf daar ook graag tegengekomen ! zeker de moeite om daar in de toekomst eens naar toe te gaan. Ondertussen eens de planning voor de komende weken gemaakt en september / oktober zijn zeer druk :

- LCF Belgium classic (Kortrijk)
                                    - Lille meeting & Fait Rarissime Linselle (FR)
                                    - NCT Knokke (zat. of zon. ?)
                                    - Spa 6 Hours (zat. en zon.)
                                    - F- Racing days Nurburgring ?
                                    - Lille Meeting
                                    - Brussels Retro Festival
                                    - FIA GT

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
                                      Ik vond het ook erg leuk om een fervent Porsche liefhebber met het F-virus te besmetten.

Hij zei me achteraf heel oprecht : "Porsche dat is mijn BMW maal tien, maar Ferrari, dat is Porsche maal honderd!"
                                      Mja Porsche begint echt alledaags te worden hé. En buiten Lamborghini () kan er niet veel op tegen de sound van een Ferrari. Ik begrijp zijn uitspraak .

Comment

Ik had mezelf daar ook graag tegengekomen ! zeker de moeite om daar in de toekomst eens naar toe te gaan. Ondertussen eens de planning voor de komende weken gemaakt en september / oktober zijn zeer druk :

- LCF Belgium classic (Kortrijk)
                                        - Lille meeting & Fait Rarissime Linselle (FR)
                                        - NCT Knokke (zat. of zon. ?)
                                        - Spa 6 Hours (zat. en zon.)
                                        - F- Racing days Nurburgring ?
                                        - Lille Meeting
                                        - Brussels Retro Festival
                                        - FIA GT
                                        ga je niet naar Reims Classic?

Comment

• Ter info tussendoor hoor want hier wordt veel gepost blijkbaar, weet ook nog niet goed of filmpjes hier mogen gepost worden, maar ik spotte deze 430 Scuderia in Knokke op zondag 31-08-2008 en had het geluk om hem even te horen opstarten, wilde dit toch even delen met de Ferrari fans hierzo . Let vooral ook op de reactie van de dochter van de eigenaar die nog moet instappen op het moment dat de Ferrari start goddelijk!

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

+ YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Working...
                                          X